| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Geen voorschotnota's van Oxxio
Geen voorschotnota's van Oxxio
Kan iemend mij vertellen hoe te handelen als ik geen voorschot nota's krijg van Oxxio.
Ik heb van alles al geprobeert via telefoon, fax, e-mail
Iedere keer beloven ze dat het opgelost is maar helaas geen resultaat.
Ik ben al geruime tijd klant bij oxxio en sins 1-10-2005 verhuisd en sinsdien krijg ik maar geen voorschot nota's.
De uitspraak van oxxio : Uw voorschotnota is op nul gezet en er zou een nieuw raamcontract opgezet moeten worden.
Nu 4 maanden verder en geen resultaat en ik weet niet meer hoe ik moet handelen.
P.S. volgens essent is oxxio sins 8-10-2006 de leverancier van de elektriciteit.
Ik heb van alles al geprobeert via telefoon, fax, e-mail
Iedere keer beloven ze dat het opgelost is maar helaas geen resultaat.
Ik ben al geruime tijd klant bij oxxio en sins 1-10-2005 verhuisd en sinsdien krijg ik maar geen voorschot nota's.
De uitspraak van oxxio : Uw voorschotnota is op nul gezet en er zou een nieuw raamcontract opgezet moeten worden.
Nu 4 maanden verder en geen resultaat en ik weet niet meer hoe ik moet handelen.
P.S. volgens essent is oxxio sins 8-10-2006 de leverancier van de elektriciteit.
Re: Geen voorschotnota's van Oxxio
Zet het geld maar op een spaarrekening.
Trek je er zelf zo'n 3,5% rente van.
En geen financieele tegenvaller achteraf.
Bij de eerste gelegenheid maken dat je wegkomt bij Oxxio!
Dit was nog maar het begin van je ellende.
Tip: Indien tarieven of leveringsvoorwaarden nadelig wijzigen voor een consument, kan de overeenkomst per datum van ingang van de wijzigingen ontbonden worden.
Laten de nieuwe tarieven per 1 jan. jl. bij alle energieleveranciers zeer nadelig voor de consument uitpakken!
Doe jezelf een plezier en sla je slag.
Mag ik (voorlopig) www.greenchoice.nl aanbevelen?
Succes.
Banzai.
Trek je er zelf zo'n 3,5% rente van.
En geen financieele tegenvaller achteraf.
Bij de eerste gelegenheid maken dat je wegkomt bij Oxxio!
Dit was nog maar het begin van je ellende.
Tip: Indien tarieven of leveringsvoorwaarden nadelig wijzigen voor een consument, kan de overeenkomst per datum van ingang van de wijzigingen ontbonden worden.
Laten de nieuwe tarieven per 1 jan. jl. bij alle energieleveranciers zeer nadelig voor de consument uitpakken!
Doe jezelf een plezier en sla je slag.
Mag ik (voorlopig) www.greenchoice.nl aanbevelen?
Succes.
Banzai.