| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Service-Energiemanager sluit mij zomaar over
Re: Service-Energiemanager sluit mij zomaar over
Ik heb Met een heer van de Energiemanager gesproken en hij denkt dat er bij hen een foutje heeft plaatsgevonden. Uitgesproken en klaar.
