LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Service-Energiemanager sluit mij zomaar over

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
Marianlhh
Berichten: 7
Lid geworden op: 09 feb 2018 08:02

Re: Service-Energiemanager sluit mij zomaar over

Ongelezen bericht door Marianlhh »

Ik heb Met een heer van de Energiemanager gesproken en hij denkt dat er bij hen een foutje heeft plaatsgevonden. Uitgesproken en klaar.

Gesloten