| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wij voelen ons misleid door informatie op Eneco-website
Re: Wij voelen ons misleid door informatie op Eneco-website
Als ik kies voor alleen stroom, dan krijg ik geen toon-mogelijkheid te zien. Waarschijnlijk krijg je die wel te zien als je kiest voor stroom plus gas, met een verbruik van nul of 1 M3. Maar een dubbel contract met nul gasverbruik is wezenlijk anders dan een contract voor alleen stroom.
Re: Wij voelen ons misleid door informatie op Eneco-website
TS, bij Essent hebben ze een actie met een NEST thermostaat, let op, ook enkel met stroom én gas, da's ook een "slimme" thermostaat, maar hun energieprijzen waren in ons geval een stuk goedkoper. Vergeleken met Enenco hadden we over de looptijd voor die "gratis" Toon. ~750 euro extra betaald voor de afgenomen stroom en gas..
Verder ben ik het met de rest, behalve user alfatrion, wel eens, er wordt op veel plekken duidelijk aangegeven dat je een Toon krijgt bij een stroom + gas contract, in de reclame uitingen, op de site op diverse plekken, de online tool heeft een aantal aanwijzingen in de vorm van uitroeptekens en popups, en het is je via de chat duidelijk gemaakt, da's geen misleiding.
Verder ben ik het met de rest, behalve user alfatrion, wel eens, er wordt op veel plekken duidelijk aangegeven dat je een Toon krijgt bij een stroom + gas contract, in de reclame uitingen, op de site op diverse plekken, de online tool heeft een aantal aanwijzingen in de vorm van uitroeptekens en popups, en het is je via de chat duidelijk gemaakt, da's geen misleiding.
