LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wij voelen ons misleid door informatie op Eneco-website

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
kweenie
Berichten: 15904
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Wij voelen ons misleid door informatie op Eneco-website

Ongelezen bericht door kweenie »

Als ik kies voor alleen stroom, dan krijg ik geen toon-mogelijkheid te zien. Waarschijnlijk krijg je die wel te zien als je kiest voor stroom plus gas, met een verbruik van nul of 1 M3. Maar een dubbel contract met nul gasverbruik is wezenlijk anders dan een contract voor alleen stroom.

sjohie
Berichten: 10926
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Wij voelen ons misleid door informatie op Eneco-website

Ongelezen bericht door sjohie »

TS, bij Essent hebben ze een actie met een NEST thermostaat, let op, ook enkel met stroom én gas, da's ook een "slimme" thermostaat, maar hun energieprijzen waren in ons geval een stuk goedkoper. Vergeleken met Enenco hadden we over de looptijd voor die "gratis" Toon. ~750 euro extra betaald voor de afgenomen stroom en gas..

Verder ben ik het met de rest, behalve user alfatrion, wel eens, er wordt op veel plekken duidelijk aangegeven dat je een Toon krijgt bij een stroom + gas contract, in de reclame uitingen, op de site op diverse plekken, de online tool heeft een aantal aanwijzingen in de vorm van uitroeptekens en popups, en het is je via de chat duidelijk gemaakt, da's geen misleiding.

Gesloten