LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] [b]Ben ik de enige tevreden klant van Greenchoice?[/b]
[b]Ben ik de enige tevreden klant van Greenchoice?[/b]
Ik ben al enige tijd tevreden klant van Greenchoice. hieronder staat waarom:
- ik krijg op tijd mijn nota,
- ik mag zelf mijn voorschotbedrag bepalen,
- ik kan zelf alles online controleren en aanpassen,
- grootste voordeel: ik krijg maar een rekening waar alle kosten op staan die betrekking hebben met energie dus ook nb kosten
Als ik eens een beetje surf over het net kom ik ook enige negatieve reacties tegen over Greenchoice.
Ben ik de enige die tevreden is over Greenchoice?
- ik krijg op tijd mijn nota,
- ik mag zelf mijn voorschotbedrag bepalen,
- ik kan zelf alles online controleren en aanpassen,
- grootste voordeel: ik krijg maar een rekening waar alle kosten op staan die betrekking hebben met energie dus ook nb kosten
Als ik eens een beetje surf over het net kom ik ook enige negatieve reacties tegen over Greenchoice.
Ben ik de enige die tevreden is over Greenchoice?
Re: [b]Ben ik de enige tevreden klant van Greenchoice?[/b]
Snorkel,
Meestal is het zo dat je op sites (Radar/Kassa, etc.) de klachten van mensen over bepaalde bedrijven vindt. Zoals nieuws, is hond bijt man niet zo interessant, maar man bijt hond wel. Maw wanneer zaken afwijken van werkelijkheid en beloften trekt men aan de bel (terecht wat mij betreft), maar dat wil zelden zeggen dat alles voor iedereen een catastrophe is. Zo heb ik zelf heel behoorlijke ervaringen met Nuon (wordt netjes te woord gestaan, komen keurig meter opnemen, afrekeningen zijn correct, etc), dat zegt echter niets over de ervaringen die een ander kan hebben. Voor de ander is het vaak interessanter om te lezen hoe mensen bepaalde problemen met een bedrijf te boven zijn gekomen, dan dat het een goed bedrijf is (die ander heeft namelijk net anders ervaren). Kortom kom je heel veel klachten tegen; dan wordt het oppassen geblazen; wat minder klachten impliceert meestal ook een flinke tevreden gebruikersgroep.
Bodosan
Meestal is het zo dat je op sites (Radar/Kassa, etc.) de klachten van mensen over bepaalde bedrijven vindt. Zoals nieuws, is hond bijt man niet zo interessant, maar man bijt hond wel. Maw wanneer zaken afwijken van werkelijkheid en beloften trekt men aan de bel (terecht wat mij betreft), maar dat wil zelden zeggen dat alles voor iedereen een catastrophe is. Zo heb ik zelf heel behoorlijke ervaringen met Nuon (wordt netjes te woord gestaan, komen keurig meter opnemen, afrekeningen zijn correct, etc), dat zegt echter niets over de ervaringen die een ander kan hebben. Voor de ander is het vaak interessanter om te lezen hoe mensen bepaalde problemen met een bedrijf te boven zijn gekomen, dan dat het een goed bedrijf is (die ander heeft namelijk net anders ervaren). Kortom kom je heel veel klachten tegen; dan wordt het oppassen geblazen; wat minder klachten impliceert meestal ook een flinke tevreden gebruikersgroep.
Bodosan
Re: [b]Ben ik de enige tevreden klant van Greenchoice?[/b]
Snorkel, prima dat het goed loopt bij jouw energieleverancier. Ik zit al JAREN bij NUON. Ook alles op een rekening en je gelooft het of je gelooft het niet, dat is aan jou, ZONDER PROBLEMEN.
Re: [b]Ben ik de enige tevreden klant van Greenchoice?[/b]
herhaling!!!
waarom?>>>>> omdat ik zo tevreden ben
waarom?>>>>> omdat ik zo tevreden ben
Re: [b]Ben ik de enige tevreden klant van Greenchoice?[/b]
Ik ben ook een dik tevreden klant van Greenchoice hoor en ik ken nog minimaal 5 mensen die op mijn aanraden ook naar Greenchoice zijn gegaan en geen enkel probleem (meer) hebben.
Re: [b]Ben ik de enige tevreden klant van Greenchoice?[/b]
Ben ik de enige tevreden klant van Greenchoice?
ja
ja
Re: [b]Ben ik de enige tevreden klant van Greenchoice?[/b]
Ehm nee dus, aangezien er met mij erbij al 2 mensen zijn en ik ken nog minimaal 5 anderen.
Re: [b]Ben ik de enige tevreden klant van Greenchoice?[/b]
Volgens mij is Greenchoice altijd wel een goede hoor.
Hoor weinig dingen waarvan ik denk eigenlijk bijna nooit.
Hoor weinig dingen waarvan ik denk eigenlijk bijna nooit.
Re: [b]Ben ik de enige tevreden klant van Greenchoice?[/b]
Hallo Snorkel,
Om dezelfde redenen als hierboven omschreven ben ik ook alweer geruime tijd een tevreden klant van Greenchoice.
Door de vele negatieve publicaties bij het overstappen van energieleverancier was ik wat terughoudend met het overstappen naar Greenchoice, maar alles is prima verlopen.
vr.groet,
Eduardo
Om dezelfde redenen als hierboven omschreven ben ik ook alweer geruime tijd een tevreden klant van Greenchoice.
Door de vele negatieve publicaties bij het overstappen van energieleverancier was ik wat terughoudend met het overstappen naar Greenchoice, maar alles is prima verlopen.
vr.groet,
Eduardo
Re: [b]Ben ik de enige tevreden klant van Greenchoice?[/b]
ik ben ook best tevreden klant bij Greenchoice. Alleen kreeg ik afgelopen vrijdag een jaarafrekening. Vind ik een beetje vreemd, die horen toch eens per jaar te komen? we hebben er in februari net een gehad. noem het maar gerust half-jaarafrekening
Re: [b]Ben ik de enige tevreden klant van Greenchoice?[/b]
Fiore!
was bij mij ook. het schijnt als je overstapt naar een andere leverancier dat je de eerste jaarnota na een jaar krijgt. De eerst volgende nota krijg je op het moment dat je netbeheerder de standen heeft opgenomen en heeft doorgestuurd naar Greenchoice. Dit kan varieren van 2 tot 12 maanden.
dus volgend jaar kan je de nota weer verwachten tegen deze tijd.
groet snorkel
was bij mij ook. het schijnt als je overstapt naar een andere leverancier dat je de eerste jaarnota na een jaar krijgt. De eerst volgende nota krijg je op het moment dat je netbeheerder de standen heeft opgenomen en heeft doorgestuurd naar Greenchoice. Dit kan varieren van 2 tot 12 maanden.
dus volgend jaar kan je de nota weer verwachten tegen deze tijd.
groet snorkel
-
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 20 mei 2005 18:58
Re: [b]Ben ik de enige tevreden klant van Greenchoice?[/b]
Snorkel je bent niet de enige tevreden klant, jullie zijn met z'n tienen
Re: [b]Ben ik de enige tevreden klant van Greenchoice?[/b]
Doe er nog maar een tevreden Greenchoice klant bij.
Waar ik wel de eerste keer van schrok bij Greenchoice is dat toen ik ze opbelde er door een echt mens werd opgenomen.
Verders geen klachten alleen maar lof voor Greenchoice.
Waar ik wel de eerste keer van schrok bij Greenchoice is dat toen ik ze opbelde er door een echt mens werd opgenomen.
Verders geen klachten alleen maar lof voor Greenchoice.
Re: [b]Ben ik de enige tevreden klant van Greenchoice?[/b]
Van nuon overgestapt naar Greenchoice door durion nu oxxio over laten praten om vervolgens weer tevreden klant te zijn van Greenchoice...enige nadeel is dat bij de jaarrekening van dit jaar ik het dubbele verbruik heb wat niet aan Greenchoice ligt maar het feit dat het netbeheer bij de nuon ligt en dat je met hun moet gaan uitzoeken hoe dit nou kan gezien de gegevens van hun komen en de meters, en als die niet correct werken ja u voelt hem al dan ben jij weer achter de feiten aan het rennen want je word niet wijs. Greenchoice was het met me eens dat ze het ook vrij opmerkelijk vinden zo een verbruik vertweevoudigd is als het niet meer gelukkig hebben ze gelijk een regeling met me getroffen maandbedrag verlaagd en aflossen en met het advies laat het natrekken bij het nuon want dit is inderdaad opmerkelijk ondanks dat de prijzen verhoog zijn..zelfde verhaal bij nuon zou zijn geweest ja en...!! gaat u nog betalen of niet.. en hoe dit nu kent tja dat weten ze niet...daarom mensen Greenchoice een echte aanrader...!!
Re: [b]Ben ik de enige tevreden klant van Greenchoice?[/b]
Hoi Jetje ik heb precies hetzelfde gehad..ik heb weliswaar Essent en heb echt zo ontzettend veel hulp van hun gehad..(als ik zo bekijk ben ik waarschijnlijk mbt essent ook de enige tevreden klant..
Nuon is ook bij ons netbeheerder en alles ging fout met de meterstanden en kon essent zelf ook niet verder...
Wat erg fijn bij Essent is de klantvriendelijkheid..(althans bij mij...) Als er wat is overeengekomen dan sturen ze een brief op.. en ik heb een eigencontactpersoon die ik kan bereiken wanneer ik wil (wegens problemen met nuon die ze ook aan het uizoeken zijn terwijl dat eigenlijk niet eens hun pakkie is..er zijn heus wel fijne levanciers...
Het ligt toch vooral aan het beleid en organisatie van het bedrijf..ik hoor trouwens ook veel goede verhalen van greenchoice..en van de hema....een hele straat bij ons in de stad waar mijn moeder woont is naar hema gegaan wegens problemen met nuon...en zijn zwaar tevreden...alleen mijn moeder en nog een buurman van haar gingen naar oxxio en hadden met zowel nuon als oxxio direct problemen..
Nuon is ook bij ons netbeheerder en alles ging fout met de meterstanden en kon essent zelf ook niet verder...
Wat erg fijn bij Essent is de klantvriendelijkheid..(althans bij mij...) Als er wat is overeengekomen dan sturen ze een brief op.. en ik heb een eigencontactpersoon die ik kan bereiken wanneer ik wil (wegens problemen met nuon die ze ook aan het uizoeken zijn terwijl dat eigenlijk niet eens hun pakkie is..er zijn heus wel fijne levanciers...
Het ligt toch vooral aan het beleid en organisatie van het bedrijf..ik hoor trouwens ook veel goede verhalen van greenchoice..en van de hema....een hele straat bij ons in de stad waar mijn moeder woont is naar hema gegaan wegens problemen met nuon...en zijn zwaar tevreden...alleen mijn moeder en nog een buurman van haar gingen naar oxxio en hadden met zowel nuon als oxxio direct problemen..
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 24 aug 2006 16:46
Re: [b]Ben ik de enige tevreden klant van Greenchoice?[/b]
ik ben al jarenlang lid van oxxio en ik heb echt geen problemen met oxxio .alles gaat goed de jaarrekening kloppen .alleen het enige probleem had ik toen ik verleden jaar ging verhuizen.
en het een beetje lang duurde voordat dat geregelt was en ik me eind
afrekening kreeg van me vorige woning . maar voor de rest heb ik geen problemen bij oxxio en zo ken ik nog wel een paar mensen maar ik denk dat je bij ieder bedrijf wel eens wat heb.
groetjes karin
en het een beetje lang duurde voordat dat geregelt was en ik me eind
afrekening kreeg van me vorige woning . maar voor de rest heb ik geen problemen bij oxxio en zo ken ik nog wel een paar mensen maar ik denk dat je bij ieder bedrijf wel eens wat heb.
groetjes karin
Re: [b]Ben ik de enige tevreden klant van Greenchoice?[/b]
Ik ben een zeer tevreden klant van Greenchoice.
Daarmee ben ik nummer 13 hier, volgens mij.
Daarmee ben ik nummer 13 hier, volgens mij.
Re: [b]Ben ik de enige tevreden klant van Greenchoice?[/b]
En ik vergat nog dat ik in de laatste jaren drie nieuwe klanten aangebracht heb die ook prima tevreden zijn.
Daarmee zijn we dan op zestien, denk ik.
Ze bestaan dus echt wel: normale bedrijven.
Daarmee zijn we dan op zestien, denk ik.
Ze bestaan dus echt wel: normale bedrijven.
Re: [b]Ben ik de enige tevreden klant van Greenchoice?[/b]
Geef mij het adres van Greenchoice eens, kan ik ook overstappen.
Ben nu nog bij EnergieDirect, een grote puinhoop daar.
Mensen, ga NOOIT maar dan ook NOOIT een contract aan met energieDirect.
Zie ook de diverse topics over deze energie leverancier.
Marinepik
Ben nu nog bij EnergieDirect, een grote puinhoop daar.
Mensen, ga NOOIT maar dan ook NOOIT een contract aan met energieDirect.
Zie ook de diverse topics over deze energie leverancier.
Marinepik
Re: [b]Ben ik de enige tevreden klant van Greenchoice?[/b]
http://www.greenchoice.nl daar vind je alles wat je nodig hebt.