LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] beeindiging leveringsovereenkomst
beeindiging leveringsovereenkomst
Hoi,ben onlangs overgestapt naar Greenchoice!!Heb gekozen voor groene stroom en groen gas!!Greenchoice regelt de gehele omzetting!!Nu had ik van GC een brief ontvangen met daarin de contractbevestiging en dat ik voor groene stroom en groen gas heb gekozen!! Van het stroom heb ik al een rekening gehad en voldaan en van het gas nog steeds niks!!Ook als ik mijn persoonlijke dossier van GC kijk staat hier vermeld dat ze nog steeds geen gas standen hebben ontvangen van mijn vorige leverancier!! Waar het nu omgaat is het volgende:Heb nu een brief ontvangen(enixis) dat ik wordt afgesloten van gas omdat ze nog steeds geen bericht hebben ontvangen van een energieleverancier!! Ik neem toch aan dat dit nu GC is!! Als ik dan ben afgesloten en ze ontvangen vervolgens wel een bevestiging van een energieleverancier dat ik een leveringsovereenkomst heb sluiten ze mij weer aan met de kosten voor mij van het af en heraansluiten!! Wat moet ik nu doen(behalve morgen bellen met GC) is dit nu mijn schuld of die van GC!! En in hoe snel kunnen ze dit regelen of aantonen dat ik wel degelijk bij GC klant ben geworden(heb toch een contract nu) Groet B
Re: beeindiging leveringsovereenkomst
vraag een nieuw leveringscontract aan bij GC voor gas. Willen ze niet meewerken, meldt je bij een andere leverancier. Ik zou dan Essent pakken om dat Enexis voorheen Essent was. Dan gaat t wss allemaal wat sneller en beter