LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] betalingen aan NUON

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
hcm

Re: betalingen aan NUON

Ongelezen bericht door hcm »

ook ik heb van de nuon geld tegoed
ze komen met eindafrekeningen waarin volgens hun ze toch weer geld van mij willen hebben
ik heb gebeld er werd beloofd dat het nu dan in orde was
2 weken later een brief dat ik nu betalen moet anders gaat u naar het incassoburo
dan maar gemaild ,krijg je een mail dat je moet bellen
weer bellen of je dan de bankafschriften wil doormailen
als antwoord een dreigbrief dat je naar het incassoburo doorgestuurd word
en als verassing is de eindafrekening 1000 euro hoger
weer bellen nee het is nu in orde ik zou zelfs geld van hun terug krijgen
ik blij natuurlijk
maar helaas nu echt een brief van het incassoburo
incassoburo gebeld alles uitgelegd niets meer gehoord
brief van de nuon met een eindafrekening met de dreiging nu betalen anders ga je naar het incassoburo
nu reageer ik niet meer ik zie ze wel
het volgende incassoburo met maanden die ik niet betaald zou hebben
waar is mijn eindafrekening gebleven vraag ik mij af
maar gelukkig hebben we internetbankieren,vlug alles nagekeken nou het is toch echt betaald dan toch maar weer het incassoburo gebeld om dat uit te leggen
of ik copietjes wil opsturen
ik word een beetje lacherig en zeg nee
mevrouw ik wil u helpen zegt het verveelde mannetje aan de andere kant maar dan moet u de copietjes opsturen zoniet dan ga ik voor de rechter
en eindelijk word het mij duidelijk om mijn gelijk te halen is de rechter een prima uitkomst na een jaar bedreigingen van de kant van de nuon
en opgelucht zeg ik tegen het mannetje
dat is prima meneer tot ziens en hang op
ben toch benieuwd hoe mijn volgende eindafrekening zal zijn

gr hennie

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Zal dan wel komen in de vorm van een dagvaarding en een monteur van Nuon Infra die "vrolijk" bij jouw de meter weg komt halen.
Nuon heeft nog altjd die machtspositie; ze sluiten je eerst af en dan mag jij je recht gaan halen :cry:

Eddy46

Ongelezen bericht door Eddy46 »

Ik lever al jaren strijd met het fenomeen NUON, als je niet simpel bent, wordt je het ongetwijfeld.
De naam "klantenservice" verdiend de naam niet, als je vraag te lastig is, wordt plots de verbinding verbroken(...foutje van de PC), aangetekende stukken komen simpelweg niet aan, en rekenen schijnt heel moeilijk te zijn.
Als de energieprijzen omhoog gaan ,,zijn ze er als de kippen bij om het tarief te verhogen, en ben je zuinig geweest en verwacht je teruggave,, dan past men het nieuwe voorschot aan, aan de gemiddelde kou van de afgelopen 30 jaar...ja, ze bedenken wat om zo weinig mogelijk terug te hoeven betalen.
Desalniettemin noem ik het fenomeen al geruime tijd, de NUONmaffia..

Gesloten