| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] betalingsregeling nuon/GGN
betalingsregeling nuon/GGN
Kan iemand mij vertellen of het echt zo is dat je maar maximaal 6 maanden over een betalingsregeling mag doen?Door onze eigen fout hebben wij een achterstand gekregen behoorlijke hoge jaarafrekening etc. afijn we hebben een betaalafspraak willen maken maar dat mocht alleen als de helft meteen betaald zou worden dat lukte dus niet.Toen hebben ze GGN incasso ingeschakeld en terecht dan lijkt me .Maar nu moeten we 6 maanden lang 700 euro betalen dit lukt ons echt niet dus wij gevraagd of we er drie maanden langer over mochten doen nee want nuon eist binnen 6 maanden.Ik begrijp heel goed dat we moeten betalen en hebben al keurig 700 euro aan de deurwaarder betaald en twee termijnen voldaan maar dit houden we niet nog 4 maanden vol!
-
troubleshooter
Re: betalingsregeling nuon/GGN
Dat hoeft ook niet hoor. Wanneer u de lopende voorschooten op tijd betaald, in uw eigen belang, dat kunt u voor de achterstand een regeling naar draagkracht overeenkomen met de deurwaarder. Lukt dat niet dan kunt een beroep doen op de sociale dienst voor bijzondere bijstand.
Schuldhulpverlening inschakelen! Dan kan het wel in meerdere termijnen.
-
troubleshooter
Geweldige ideeen! Er geen rekening mee houdende dat je ook afgesloten wordt als er geen schot in de zaak komt.
U gaf zelf aan dat het uw eigen schuld was. Ik ga er van uit dat u het minimum inkomen hebt. Waar in hemelsnaam wilt u de volgende perioden weg halen?
U gaf zelf aan dat het uw eigen schuld was. Ik ga er van uit dat u het minimum inkomen hebt. Waar in hemelsnaam wilt u de volgende perioden weg halen?
@troubleshooter, de topic starter heeft het over een deurwaarder, maar bedoelt volgens mij een incasso bureau. Daar gaat uw advies spaak.
Trudy
Trudy
Shine schreef:Schuldhulpverlening inschakelen! Dan kan het wel in meerdere termijnen.
precies dit moet ze inschakelen.
-
troubleshooter
Dat zou best kunnen maar ze heeft het over GGN.
oh ja!!!! goed lezen is een kunst (sorry)
ja, nu ben ik dus in de war!
Trudy
Trudy