LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Betrouwbaar laat me niet lachen

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
vronie

Betrouwbaar laat me niet lachen

Ongelezen bericht door vronie »

Ik vind geen leveranciers meer betrouwbaar.
Ik ben van Nuon overgestapt naar Oxxio.
In februari 2009, 600 euro moeten bij betalen.
Maar je leest van alle energiemaatschappijen,negatieve berichten. :evil:
Hoe moet dit opgelost worden

stofzuigertje

Re: Betrouwbaar laat me niet lachen

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Kijk ook naar het aantal klanten, Nuon heeft meer klanten en minder klachten dan Oxxio....
En bepaalde aanbieders zijn hier nauwelijks te vinden of lossen het snel op als je het hier plaatste dus sneller en goedkoper dan hun dure 0900 nummer om zo goed te lijken...

Dus vooraf zoeken en kijken ook of het oude of nieuwe berichten zijn want soms dalen de klachten en vind je alleen maar oude van toen ze begonnen en teveel klanten kregen en nog geen ervaring hadden en tekort personeel..

Dus vergelijk eerst hier goed hoeveel en hoe oud de klachten zijn!

ronald g

Ongelezen bericht door ronald g »

Is vrij simpel, het totaal bedrag wordt over en heel jaar in termijnen uit gesmeerd. Stel je hebt in in augustus de afrekening gehad en stapt in februari over, dus als het stook seizoen bijna voorbij is dan heb je meer energie gebruikt dan wat er aan betalingen is binnen gekomen, bijbetalen dus. Overstappen is het meest handig als je dit direct na het ontvangen van de jaar afrekening doet.

Ronald.

seagoing racer2

Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

Beste,
Ik vind geen leveranciers meer betrouwbaar.
Ik ben van Nuon overgestapt naar Oxxio.
In februari 2009, 600 euro moeten bij betalen.
Maar je leest van alle energiemaatschappijen,negatieve berichten.
Hoe moet dit opgelost worden
Bovenstaande leidt niet automatisch tot de conclusie dat energiemaatschappijen niet betrouwbaar zijn.
Het zou zomaar kunnen dat TS wat meer plantjes heeft gekweekt in het afgelopen jaar

Shine

Ongelezen bericht door Shine »

Ik vind geen garagebedrijf meer dat betrouwbaar is;
Ik vind geen verzekeringsbedrijf meer dat betrouwbaar is;
Ik vind geen bank meer die betrouwbaar is;
Ik vind geen ziekenhuis meer dat betrouwbaar is;
Ik vind geen tuinbedrijf meer dat betouwbaar is;
Ik vind geen aannemer meer die betrouwbaar is;
Ik vind geen bouwbedrijf meer dat betrouwbaar is..........
etc., etc.

Over ieder bedrijf, organisatie, noem maar op zijn positieve en negatieve verhalen en ervaringen te vinden. Zo ook over energie leveranciers.
Maar om dan bout te zeggen dat geen enkele leverancier meer betrouwbaar is. Beetje kort door de bocht.

Uw bijbetaling in februari 09 toen u ging switchen heeft ongetwijfeld te maken met:
Hoogtij maanden (herfst/winter) aan energie afname, maar verhoudingsgewijs te weinig betaald. (normaal smeert dit zich over een heel jaar incl. zomerperiode uit. meer betalen dan dat je in die periode verbruikt)

vronie

ronald g schreef:Is vrij simpel, het totaal bedrag wordt over en heel jaar in termijnen uit gesmeerd. Stel je hebt in in augustus de afrekening gehad en stapt in februari over, dus als het stook seizoen bijna voorbij is dan heb je meer energie gebruikt dan wat er aan betalingen is binnen gekomen, bijbetalen dus. Overstappen is het meest handig als je dit direct na het ontvangen van de jaar afrekening doet.

Ronald.
Ik wacht de jaarafrekening wel af van Oxxio.

vronie

vronie schreef:
ronald g schreef:Is vrij simpel, het totaal bedrag wordt over en heel jaar in termijnen uit gesmeerd. Stel je hebt in in augustus de afrekening gehad en stapt in februari over, dus als het stook seizoen bijna voorbij is dan heb je meer energie gebruikt dan wat er aan betalingen is binnen gekomen, bijbetalen dus. Overstappen is het meest handig als je dit direct na het ontvangen van de jaar afrekening doet.

Ronald.
Ik wacht de jaarafrekening wel af van Oxxio.
Je had helemaal gelijk.
Nu 500 euro terug aan energie. :D

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

En weer iemand die niet kan rekenen......

Gesloten