LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bij overstappen van energiemaatschappij niet storneren

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
vanderleede
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 feb 2009 17:33

Bij overstappen van energiemaatschappij niet storneren

Ongelezen bericht door vanderleede »

Bij overstapen van energiemaatschappij wil je nog wel eens de neiging hebben het automatische incasso te storneren, omdat je niet meer weet wat de overgangsdatum is. BINGO voor de oude energieleverancier! Ze sturen dan geen aanmaning, want dat is wettelijk niet verplicht, maar je krijgt direct 25 euro renteboete en het incasso bureau Intrum Justitia op je dak.Ze zeggen dan dat ze een aanmaning hebben verstuurd die je nooit hebt ontvangen. Betalen dus! Geen pardon voor de klant als je op een fatsoenlijke manier uitlegt wat er fout is gegaan met de betaling. Ik weet zeker dat de energiemaatschappijen hier op zitten te spinzen, want dit betekent extra inkomsten.Bedankt voor de service:" Energie Direct!"'
Ben maar overgestapt naar de ned. Energie maatschappij, misschien is deze klantvriendelijker.


Trouwens ik ben het met het gros van het forum eens dat de energielevering een grote dieverij is geworden. Maar ja, misschien moeten we solidair zijn en een politieke partij er mee belasten.

gr,

Jaap

Twijg
Berichten: 88
Lid geworden op: 22 jan 2009 21:15

Re: Bij overstappen van energiemaatschappij niet storneren

Ongelezen bericht door Twijg »

Beste Jaap. als ik jou was zou ik even een 'bezoekje' brengen aan het forum over de Nederlandse Energie Maatschappij én even kijken naar een uitzending van het programma Knelpunt van Omroep Max, van 13 febr. j.l. (www. omroepmax.nl) Ik hoop voor jou dat je niet van de regen in de drup bent gekomen!
Veel sterkte ermee! :wink:

Gesloten