LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] call centeragent

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
solar

call centeragent

Ongelezen bericht door solar »

worden jullie ook wel eens uitgescholden door call centeragent
wat maakt mij het uit dat jullie worden afgesloten, jullie eigen schuld stomme ***.
dat is laats mij overkomen en dat noemen ze klantvriendelijkheid. :evil:

Gaste

Re: call centeragent

Ongelezen bericht door Gaste »

Aangetekende brief sturen met klacht over deze persoon. Als je de naam hebt genoteerd dan.
Ik heb dat soort werk 3 jaar gedaan, en dat kan gewoon niet!!!
Onacceptabel!!!

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

ik werk dus als call center agent, maar zal nooit een klant uitschelden maar weet je wat het geval is dat heel veel mensen soms ook heel onterecht gelijk al beginnen te blaffen maar daar lees je natuurlijk niks over

gg

Ongelezen bericht door gg »

Ik heb als call center agent bij verschillende call centers gewerkt en kan me de frustratie van de agent sgoed voorstellen.
Vaak zit de klant fout en als de klant gelijk heeft geeft het bedrijf voor wie je achter de telefoon zit geen enkele mogelijkheid om dit op te lossen. Maar iemand uitschelden blijft incorrect.

Lianne

Ongelezen bericht door Lianne »

Ik werk ook als callcentre agent, en gelukkig hebben we bij het bedrijf waar ik werk weinig problemen... Soms is het de fout van de klant... maar soms ook van het bedrijf... Heb gelukkig geleerd om netjes te blijven... en heb daardoor ook nauwelijks ruzie/problemenmet mijn klanten!! Ligt natuurlijk ook aan de houding van de agent!!! En aan de bedrijfsvoering!!! Maar zowieso is het niet normaal om een klant uit te scheldt!!!!! :roll:

celesta

Ongelezen bericht door celesta »

Als call center agents nu gewoon zeggen dat ze van een call center zijn en niet net doen alsaf zij bv.NUON medewerker zijn kan een hoop ellende worden voorkomen , de mensen die bellen weten meestal niet dat ze met een call center bellen en niet met het bedrijf zelf

Djshy

Ongelezen bericht door Djshy »

:? Nou ja ik ben ook een call agent en ik begrijp ook wel dat sommige agents gek worden van klanten...want klanten schelden je ook verrot uit en je hebt niet eens slechte bedoelingen met je gespek..wij doen ook ons werk maar...maar iedergeval..het is niet goed dat je als agent iemand uitscheld..hang dan op en/of druk het knopje in zodat de klant jou niet kan horen ofso...maar ja klanten moeten ook een beetje rekenig houden dat ze niet de enige zjn die gebeld worden...en dat zij wel alles mogen en wij niet...en tog blijft het niet goed om uit te schelden

Gesloten