LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] claim ingediend bij Enexis

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
rogerwilco3

claim ingediend bij Enexis

Ongelezen bericht door rogerwilco3 »

Beste forum leden,

een vraag door een stroomstoring op 9 november is er schade onstaan aan een computer. toen de stroom uitviel begon eerst de verlichting ineens heel vel te branden. vervolgens is de verlichting weer op normale sterkte gaan branden. maar in de wijk achter ons was alles pikke donker. vervolgens heb ik een claim neergelegd bij enexis die komen nu met een reactie dat vanwege een stroomonderbreking deze schade niet zal worden vergoed. daar een stroomonderbreking geen schade zou mogen veroorzaken. daar ben ik het ten dele mee eens maar bij mij is geen stroomstoring geweest maar in de wijk achter mij (het ineens veller branden van de verlichting zou kunnen duiden op een hogere voltage door het inees uitvallen van een complete wijk) Er is hier nog iets raars aan de hand niet veel voor de tijd stonder er een aantal meet auto's van enexis exact in de wijk waar het probleem zich heeft voorgedaan dit was op 7 november.
ok ik neem 220 volt van ze af maar als er ineens een vracht meer spanning komt dan kan het toch niet zo zijn dat ik deze schade zelf maar moet betalen ?

h@rm@n

Re: claim ingediend bij Enexis

Ongelezen bericht door h@rm@n »

De spanningsniveau's van 220 en 380 volt zijn inmiddels al langere tijd 230 volt tussen fase en nul en 400 volt tussen de fasen onderling :roll:

Gesloten