| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Colportage voor energie, de andere kant van uw deur.
-
witte angora
Re: Colportage voor energie, de andere kant van uw deur.
Klopt, af en toe koop ik ook wat van ze. Ter aanmoediging, zeg maar.Nee zou ik ook niet doen,ik gun die kinderen wel een zakcentje.
Maar bloemetjes verkopen is ook een vorm van colportage. En reken maar dat het hen energie kost!
Dat zal best,maar hun steken niet hun voet tussen de deur.witte angora schreef:
Maar bloemetjes verkopen is ook een vorm van colportage. En reken maar dat het hen energie kost!
En tussen colportage en colportage(bloemen verkopen)zit wel een verschil.
Droomde vannacht over colporteurs en vuvuzela's. Was een mooie droom.
Lijkt mij een nachtmerrie.
-
Tis weer bijzonder
Ik heb ooit een nachtmerrie gehad over een colporteur die uitgebreid de tijd nam om ook de nadelen te belichten.
Ik werd badend in het zweet wakker, want hier zat vast een addertje onder het gras en ik kon het maar niet ontdekken.
Ik werd badend in het zweet wakker, want hier zat vast een addertje onder het gras en ik kon het maar niet ontdekken.
Ik was allang begonnen met toeteren voordat die beste man/vrouw ook maar halverwege zijn relaas was. Hou niet van colporteurs.
Het was een prachtige droom. Ik toeterde met zo'n kracht dat je ze gewoon weg zag zweven.
Wat kunnen dromen toch mooi zijn.
Lijkt mij een nachtmerrie.
Het was een prachtige droom. Ik toeterde met zo'n kracht dat je ze gewoon weg zag zweven.
Wat kunnen dromen toch mooi zijn.
Vanaf nu weer on topic a.u.b..
@Tros RadarTROS Radar schreef:Vanaf nu weer on topic a.u.b..
Het gaat de goede kant uit!
volgens mij is een voet tussen de deur een officiele poging tot huisvredebreuk en dus strafbaar. en als je je er door geintimideert voelt helemaal
-
algeralgra
De berichten die ik op de site zie, zijn nogal oud. Daarom even een update. Gisteren, 16 december 2013 kreeg ik de Oxxio-colporteur aan de deur. Die gebruikt nog altijd precies dezelfde methode van niet luisteren, geen 'nee' horen, doorpraten, intimideren, onbeschofte vragen stellen, scheldend vertrekken (met lege handen hoor). Ik was van plan om Oxxio ter verantwoording te roepen, maar nadat ik eerst even de zoektermen 'oxxio' en 'intimidatie' had gegoogeld, zag ik zoveel dat ik besloot dat maar niet te doen. Zinloos. Het is kennelijk een bewuste werkwijze. Opzet. Het is bij het misdadige af.
Dit gemist?algeralgra schreef:De berichten die ik op de site zie, zijn nogal oud.