LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Compensatie energiekosten november bij aansluiting op twee adressen.

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
PGros
Berichten: 1381
Lid geworden op: 01 feb 2021 11:33

Re: Compensatie energiekosten november bij aansluiting op twee adressen.

Ongelezen bericht door PGros »

Alleen de eerste van de maand

Lady1234
Berichten: 25013
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Compensatie energiekosten november bij aansluiting op twee adressen.

Ongelezen bericht door Lady1234 »

16again schreef:
03 nov 2022 13:41
Moneyman schreef:
03 nov 2022 09:22
Justmeagain schreef:
02 nov 2022 23:58
Schijnbaar is er een hoge nood om , naar mijn mening, ten onrechte 190 euro te ontvangen.
Aangezien in dit topic duidelijk wordt dat er recht bestaat op twee maal de vergoeding, zou het wel logisch zijn je standpunt "ten onrechte" op z'n minst te beargumenteren. Ik zie daar geen enkele reden toe, namelijk.
Enige reden die ik kan verzinnen: Een contract omvat niet de hele maand, en loopt 24-11 af.
Moet je heel de maand een contract hebben, of alleen op 1-11 ?

Lees de eerste zin van het tweede blok.

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... n-december

Moneyman
Berichten: 33100
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Compensatie energiekosten november bij aansluiting op twee adressen.

Ongelezen bericht door Moneyman »

16again schreef:
03 nov 2022 13:41
Enige reden die ik kan verzinnen: Een contract omvat niet de hele maand, en loopt 24-11 af.
Da's inderdaad een verzinsel :D
16again schreef:
03 nov 2022 13:41
Moet je heel de maand een contract hebben, of alleen op 1-11 ?
Zoals al meermaals in dit topic is aangegeven, is de eerste dag van de maand bepalend.

HandigeHarrie
Berichten: 1611
Lid geworden op: 04 aug 2018 17:00

Re: Compensatie energiekosten november bij aansluiting op twee adressen.

Ongelezen bericht door HandigeHarrie »

De vraag was technisch en de uitkomst is dat er tweemaal wordt uitbeteeld voor november. Dat is niet onterecht, maar het is wel onterecht als Ts het in eigen zak steekt. De achterblijvende bewoners hebben m.i. recht op het verrekenen van die 190 euro, ze betalen immers gezamenlijk voor de gezamenlijke energieaansluiting ?

T L 24
Berichten: 7
Lid geworden op: 31 okt 2022 15:14

Re: Compensatie energiekosten november bij aansluiting op twee adressen.

Ongelezen bericht door T L 24 »

HandigeHarrie schreef:
05 nov 2022 16:04
De vraag was technisch en de uitkomst is dat er tweemaal wordt uitbeteeld voor november. Dat is niet onterecht, maar het is wel onterecht als Ts het in eigen zak steekt. De achterblijvende bewoners hebben m.i. recht op het verrekenen van die 190 euro, ze betalen immers gezamenlijk voor de gezamenlijke energieaansluiting ?
Geachte HandigeHarrie,

De 190 euro voor het oude adres wordt verdeeld onder de huisgenoten van het oude adres. De 190 euro voor het nieuwe adres gaat naar de voedselbank.

Met vriendelijke groet,
-T

HandigeHarrie
Berichten: 1611
Lid geworden op: 04 aug 2018 17:00

Re: Compensatie energiekosten november bij aansluiting op twee adressen.

Ongelezen bericht door HandigeHarrie »

Mooi zo !

Gesloten