| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Compensatie energiekosten november bij aansluiting op twee adressen.
Re: Compensatie energiekosten november bij aansluiting op twee adressen.
Alleen de eerste van de maand
T L 24
vindt dit leuk
Re: Compensatie energiekosten november bij aansluiting op twee adressen.
16again schreef: ↑03 nov 2022 13:41Enige reden die ik kan verzinnen: Een contract omvat niet de hele maand, en loopt 24-11 af.Moneyman schreef: ↑03 nov 2022 09:22Aangezien in dit topic duidelijk wordt dat er recht bestaat op twee maal de vergoeding, zou het wel logisch zijn je standpunt "ten onrechte" op z'n minst te beargumenteren. Ik zie daar geen enkele reden toe, namelijk.Justmeagain schreef: ↑02 nov 2022 23:58Schijnbaar is er een hoge nood om , naar mijn mening, ten onrechte 190 euro te ontvangen.
Moet je heel de maand een contract hebben, of alleen op 1-11 ?
Lees de eerste zin van het tweede blok.
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... n-december
T L 24
vindt dit leuk
Re: Compensatie energiekosten november bij aansluiting op twee adressen.
Da's inderdaad een verzinsel
Zoals al meermaals in dit topic is aangegeven, is de eerste dag van de maand bepalend.
T L 24
vindt dit leuk
-
HandigeHarrie
- Berichten: 1611
- Lid geworden op: 04 aug 2018 17:00
Re: Compensatie energiekosten november bij aansluiting op twee adressen.
De vraag was technisch en de uitkomst is dat er tweemaal wordt uitbeteeld voor november. Dat is niet onterecht, maar het is wel onterecht als Ts het in eigen zak steekt. De achterblijvende bewoners hebben m.i. recht op het verrekenen van die 190 euro, ze betalen immers gezamenlijk voor de gezamenlijke energieaansluiting ?
T L 24
vindt dit leuk
Re: Compensatie energiekosten november bij aansluiting op twee adressen.
Geachte HandigeHarrie,HandigeHarrie schreef: ↑05 nov 2022 16:04De vraag was technisch en de uitkomst is dat er tweemaal wordt uitbeteeld voor november. Dat is niet onterecht, maar het is wel onterecht als Ts het in eigen zak steekt. De achterblijvende bewoners hebben m.i. recht op het verrekenen van die 190 euro, ze betalen immers gezamenlijk voor de gezamenlijke energieaansluiting ?
De 190 euro voor het oude adres wordt verdeeld onder de huisgenoten van het oude adres. De 190 euro voor het nieuwe adres gaat naar de voedselbank.
Met vriendelijke groet,
-T
-
HandigeHarrie
- Berichten: 1611
- Lid geworden op: 04 aug 2018 17:00
T L 24
vindt dit leuk
