| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] contact essent
contact essent
ik heb een week geleden meerdere emails naar essent gestuurd waaronder een klacht en tot nu toe geen reactie , dan kun je ook bellen zou zeggen waar het niet dat het een vermogen kost 2,64 pm + 9,4 starttarief en de normale gespreks kosten
weet iemand missien ook een goekoper telefoonnr om essent klantenservice tebellen
weet iemand missien ook een goekoper telefoonnr om essent klantenservice tebellen
Re: contact essent
http://www.essent.nl/content/particulie ... 1120TL003P
Stel je bent 10 minuten aan de lijn dan kost je dat 27,6 cent en 9,4 cent= 37 cent.
Ondanks dat ik persoonlijk vind dat een klantenservice voor (vaste) klanten gratis moet zijn, vind ik 2,76 CENT per minuut niet schrikbarend veel.Klantenservice: 0900 1550 (2,76 cent per minuut met een starttarief van 9,4 cent, plus uw gebruikelijke belkosten)
Stel je bent 10 minuten aan de lijn dan kost je dat 27,6 cent en 9,4 cent= 37 cent.
Essent: 088 8511000 (lokaal tarief) is een goed alternatief voor 09001550, maar er is ook een gratis nummer: 08003773680
Stuur een mail. Goedkoper kan niet.
Als je de openingspost leest lijkt het net of de ts bedoelt dat het 2 EURO 64 pm kost maar het is 2,76 CENT.
sephora30 schreef:Als je de openingspost leest lijkt het net of de ts bedoelt dat het 2 EURO 64 pm kost maar het is 2,76 CENT.
En 9 euro 40 starttarief!
het een vermogen kost 2,64 pm + 9,4 starttarief
Mailen naar Angelique: [email protected]
-
forumessent
Beste jyh,
Op dit forum geeft u aan dat u nog geen antwoord heeft ontvangen op uw eerder verzonden emails. Dit vind ik erg vervelend voor u.
Ik wil graag voor u nakijken hoe dit kan. Stuur een email naar [email protected] met uw klantnummer (eventueel postcode en huisnummer) en uw telefoonnummer. WIj nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.
Met vriendelijke groet,
Angelique
Essent Klantenservice
Webcare
Op dit forum geeft u aan dat u nog geen antwoord heeft ontvangen op uw eerder verzonden emails. Dit vind ik erg vervelend voor u.
Ik wil graag voor u nakijken hoe dit kan. Stuur een email naar [email protected] met uw klantnummer (eventueel postcode en huisnummer) en uw telefoonnummer. WIj nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.
Met vriendelijke groet,
Angelique
Essent Klantenservice
Webcare