Goedenavond allemaal,
Ik zit met iets in mijn maag,
Ik kreeg dit jaar met de jaarnota van eneco weer het bericht dat ik moest bijbetalen,
Ik begon dit toch allemaal wel vreemd te vinden omdat ik elk jaar bij moest betalen.
Ik ben er toen dus achter gekomen dat mijn meters verkeerd om lopen.
(dagtarief tarief is laagtarief en nacht/weekend tarief is dagtarief)
Aangezien ik er altijd erg op let om in het weekend te wassen vaatwasser s'nachta aan enz enz verbruik ik dus in het nachttarief meer dan dagtarief.
dus ik betaal al jaren teveel geld omdat ik in het weekend eigenlijk dure stroom gebruik volgens mijn meter.
Dit is mij nooit opgevallen en eneco ook nooit,
Ik heb hierop eneco gebeld en die zij dat de netbeheerder (stedin) dit moest constateren. dit hebben ze gedaan en inderdaad mijn meters lopen verkeerd om.
de netbeheerder heeft dit doorgegeven aan eneco.
Maar die doen er niks mee. Ondertussen is de afrekening van mijn rekening gehaald, maar heb nog geen geld terug gezien.
ik zou een correctienota krijgen, die heb ik echter nooit gehad,
Ik heb al talloze keren aan de telefoon gezeten en mails gestuurd, maar ze verwijzen me door naar mijn nu huidige energieleverancier.
(ben ondertussen overgestapt) Maar het probleem heb ik al doorgegeven toen ik nog klant was van eneco.
Ik zit nu echt met mijn handen in het haar, weet niet meer wat ik moet doen,
word van het kastje naar de muur gestuurd.
Sorry voor de WALL met tekst,
Ik hoop dat ik hier hulp kan vinden.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] correctienota eneco slechte klantenservice
-
bouter1984
-
Bob Schurkjens
Re: correctienota eneco slechte klantenservice
Je kan het beste een geschil aanspannen tegen Eneco bij de Geschillencommissie Energie en Water, http://www.sgc.nl
Goed dat je ook per e-mail hebt geprobeerd het op te lossen. Dat is nu je bewijsmateriaal bij het aanspannen van een geschil.
Eneco mag je niet verwijzen naar de netbeheer. Dit omdat Eneco contractpartij is (degene aan wie je betaalt). Eneco weet dat ook. Zij moeten het oplossen. Het is trouwens wel een verhaal wat ik hier nog niet eerder ben tegen gekomen, die gedraaide meterstanden. Overdag staat het pijltje dus op daltarief terwijl de meter draait?
Je kan het nog even aanzien en kijken of Eneco hier reageert op je klacht om het definitief en snel voor je op te lossen.
Goed dat je ook per e-mail hebt geprobeerd het op te lossen. Dat is nu je bewijsmateriaal bij het aanspannen van een geschil.
Eneco mag je niet verwijzen naar de netbeheer. Dit omdat Eneco contractpartij is (degene aan wie je betaalt). Eneco weet dat ook. Zij moeten het oplossen. Het is trouwens wel een verhaal wat ik hier nog niet eerder ben tegen gekomen, die gedraaide meterstanden. Overdag staat het pijltje dus op daltarief terwijl de meter draait?
Je kan het nog even aanzien en kijken of Eneco hier reageert op je klacht om het definitief en snel voor je op te lossen.
-
bouter1984
Ik heb sinds ik een offensief ben begonnen nu ineens wel snel reactie van eneco,
volgens hun ligt het aan stedin.
die hebben niet doorgegeven dat mijn meterstanden inderdaad verkeerd om lopen.
Ik gebeld met stedin (netbeheerder) en die zegt, Nou meneer ik heb hier de bon voor me die we ook naar eneco afdeling facturatie hebben gestuurd en daar staat toch echt duidelijk op dat met meterstanden omgedraaid zijn.
stand 1 dagtarief stand 2 nacht/weekendtarief.
Ik ben echt de dupe van hun bizar slechte praktijken op hun kantoor daar.
Ik hoop serieus dat ik er nog uit ga komen,
en anders inderdaad eens kijken bij Geschillencommissie Energie en Water
Mvg
volgens hun ligt het aan stedin.
die hebben niet doorgegeven dat mijn meterstanden inderdaad verkeerd om lopen.
Ik gebeld met stedin (netbeheerder) en die zegt, Nou meneer ik heb hier de bon voor me die we ook naar eneco afdeling facturatie hebben gestuurd en daar staat toch echt duidelijk op dat met meterstanden omgedraaid zijn.
stand 1 dagtarief stand 2 nacht/weekendtarief.
Ik ben echt de dupe van hun bizar slechte praktijken op hun kantoor daar.
Ik hoop serieus dat ik er nog uit ga komen,
en anders inderdaad eens kijken bij Geschillencommissie Energie en Water
Mvg
Beste Bouter1984,
In uw bericht op dit forum geeft u aan dat we uw elektriciteitsverbruik niet juist in rekening brengen. Ik kan me voorstellen dat dit erg vervelend voor u is en dat u dit gecorrigeerd wilt hebben.
Graag kijk ik in uw situatie mee wat ik voor u kan betekenen. Als u dit op prijs stelt, mailt u dan uw klantgegevens naar [email protected].
Ik zie uw reactie graag spoedig tegemoet.
Met vriendelijke groeten,
Marjolein, medewerkster Eneco
In uw bericht op dit forum geeft u aan dat we uw elektriciteitsverbruik niet juist in rekening brengen. Ik kan me voorstellen dat dit erg vervelend voor u is en dat u dit gecorrigeerd wilt hebben.
Graag kijk ik in uw situatie mee wat ik voor u kan betekenen. Als u dit op prijs stelt, mailt u dan uw klantgegevens naar [email protected].
Ik zie uw reactie graag spoedig tegemoet.
Met vriendelijke groeten,
Marjolein, medewerkster Eneco
-
bouter1984
Inmiddels heeft stedin (4a5 weken terug al) de meterstanden nogmaals doorgegeven aan eneco,
Ik zou binnen een week wat horen van ze over de correctienota,
Maar ik heb tot op heden nog niks gehoord.
Dit is echt te bizar voor woorden .
Hoop dat iemand van klantenservice dit bericht nog eens leest en voor een permanente oplossing komt.
Voel een twitter actie aankomen anders....
Ik zou binnen een week wat horen van ze over de correctienota,
Maar ik heb tot op heden nog niks gehoord.
Dit is echt te bizar voor woorden .
Hoop dat iemand van klantenservice dit bericht nog eens leest en voor een permanente oplossing komt.
Voel een twitter actie aankomen anders....
@Bouter, heb je na of op 12 juli geen contakt opgenomen met Marjolein van Eneco die hier op je topic geschreven heeft ?
-
bouter1984
@chocomelk,
ja ik heb contackt gehad,
het was eenmalig omdat er sinds ik hier op het forum een bericht geplaatst had ineens een mailtje kreeg met het slappe excuses van "ja sorry meneer we liggen heel erg achter met de mail"
vanaf dat mailtje zou alles geregeld gaan worden, maar idd tot op heden nog steeds niks gehoord.
het zou me ook niks verbazen als ze dat nu weer als excuus gaan gebruiken
Daarom hoop ik dat Marjolein misschien nog eens kan kijken.
Het ging om incidentnummer: 110617-000393
Mvg
ja ik heb contackt gehad,
het was eenmalig omdat er sinds ik hier op het forum een bericht geplaatst had ineens een mailtje kreeg met het slappe excuses van "ja sorry meneer we liggen heel erg achter met de mail"
vanaf dat mailtje zou alles geregeld gaan worden, maar idd tot op heden nog steeds niks gehoord.
het zou me ook niks verbazen als ze dat nu weer als excuus gaan gebruiken
Daarom hoop ik dat Marjolein misschien nog eens kan kijken.
Het ging om incidentnummer: 110617-000393
Mvg