LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Correspondentie met NUON
Correspondentie met NUON
Al maanden probeer ik Nuon te bewegen te reageren op mijn brieven van begin dec 2003. Niets helpt. Als je hen mailt dan krijg je keurig een bevestiging van ontvangst, nota bene ondertekend door de directeur van het custumer care centrum. Vermoedelijk hanteren zij die Engelse naam omdat zij zelf niet begrijpen wat custum wil zeggen. Ik heb de directeur van CCC uitgedaagd mij te bellen, maar ookdat levert niets op.
Waarom dit bericht? Omdat op dit moment Essent in het brandpunt staat, waarbij in de media gesuggereerd wordt dat zij dezelfde problemen zou hebben die Nuon gehad heeft. Neemt u maar van mij aan dat Nuon zeker in mijn geval helemaal geen orde op zaken gesteld heeft. Mischien is het een invertarisatie van uw redactie waard. Het betreft hier klanten die door het faillisement van Energy terug moesten naar NUON. Het lijkt erop dat zij consumenten daar nu voor straffen.Ik ben bereid mijn hele correspondentie aan uw redactie over te dragen, teneinde mijn verhaal te staven.
met vriendelijke groeten Jac. Raaijmakers Harderwijk 0341-421038
Re: Correspondentie met NUON
Nuon problemen heeft "gehad" ... oei .. daar zit iemand heel erg fout .. het is nog steeds een enorme puinhoop.
Zelfde problemen hier .. al zo'n 4 jaar bezig ... en in 2001 .. faxen en zo .. niets terug .. (dus wel erg luxe zo'n ontvangstbevestiging ...).
Toen maar geschreven in vette letters dat ik, binnen 2 weken een antwoord verwacht en dat ik anders stappen onderneem ... kreeg toen 2x een bevestiging .. maar geen actie natuurlijk.
De laatste jaarnota was voor het eerste correct (althans de standen en het jaarbedrag) ...maar ... het geld wat ik terug kreeg heeft men(onaangekondigd) weer verrekend met de jaarnota(s) waar over we het nog steeds niet eens zijn.
Nu heb ik dit al in een eerdere fax verteld dat ik dit niet wil ... simpelweg om periodes niet door elkaar te laten lopen, Anders wordt de periode waarover we het niet eens zijn steeds langer ..
Enfin .. ik heb netjes dit bedrag weer ingehouden op mijn voorschot bedrag .... men krijgt geen cent extra van mij
Ik ben er trouwens van overtuigd dat men er expres eeen zooitje van maakt en dit ook zo wil houden ... in de hoop dat de energie liberalisering weer wordt uitgesteld ....
Zelfde problemen hier .. al zo'n 4 jaar bezig ... en in 2001 .. faxen en zo .. niets terug .. (dus wel erg luxe zo'n ontvangstbevestiging ...).
Toen maar geschreven in vette letters dat ik, binnen 2 weken een antwoord verwacht en dat ik anders stappen onderneem ... kreeg toen 2x een bevestiging .. maar geen actie natuurlijk.
De laatste jaarnota was voor het eerste correct (althans de standen en het jaarbedrag) ...maar ... het geld wat ik terug kreeg heeft men(onaangekondigd) weer verrekend met de jaarnota(s) waar over we het nog steeds niet eens zijn.
Nu heb ik dit al in een eerdere fax verteld dat ik dit niet wil ... simpelweg om periodes niet door elkaar te laten lopen, Anders wordt de periode waarover we het niet eens zijn steeds langer ..
Enfin .. ik heb netjes dit bedrag weer ingehouden op mijn voorschot bedrag .... men krijgt geen cent extra van mij
Ik ben er trouwens van overtuigd dat men er expres eeen zooitje van maakt en dit ook zo wil houden ... in de hoop dat de energie liberalisering weer wordt uitgesteld ....