Ach ja,
Het cirkeltje.
Nog een keer dan.
AAN DE METER IS GEEN FRAUDE GECONSTATEERD, EN ER IS OOK GEEN FRAUDE GECONSTATEERD AAN DE ELECTRISCHE INSTALLATIE ZOALS OMSCHREVEN IN DE VOORWAARDEN VAN DE NUON.
Sorry voor de hoofdletters, maar daar gaat het dus om.
Elke keer als iemand dan zegt , u bent verantwoordelijk voor uw meter en installatie, tja hoe vaak moet je het nu herhalen dat er GEEN FRAUDE IS GECONSTATEERD AAN DE METER EN MIJN ELECTRISCHE INSTALLATIE?
Zou 1000 keer genoeg zijn?
Er is notabene door de NUON zelf aan mij in een antwoord op mijn brief medegedeeld dat er aan de meter GEEN FRAUDE IS GECONSTATEERD!
Zo dat was 1001 keer.
Dan nu de vraag.
Waarom haalt de NUON die meter dan weg en stuurt zo'n hoge rekening terwijl (1002e keer) ER GEEN FRAUDE IS GECONSTATEERD AAN DE METER EN MIJN ELECTRISCHE INSTALLATIE?
Een vermoeden, of omdat 'iedereen dat als smoes gebruikt' zijn geen nuttige antwoorden, dus laat die maar achterwege. Er vanuit gaan dat ik schuldig ben is smaad en duidt op eigen rechtertje spelen (wat trouwens verboden is), dus laat dat ook maar achterwege.
[rant]
Inmiddels op bladzijde 20!!, waarvan er 16 gebruikt zijn voor onderling gekissebis.
Dacht eerst dat er hier wel kundige mensen te vinden waren, maar tot nu toe zijn er maar een paar die serieus zijn, de rest..... niets anders te doen dan mensen pesten vanachter hun computertje en veilig gevoel gevende anonieme naampjes. Beschouw mensen als mensen en ga een discussie aan zoals je dat zou doen wanneer je iemand in de ogen kijkt. Doe je dat niet dan ben je een grote lafaard en waarschijnlijk iemand met grote innerlijke frustraties die dan botgevierd moeten worden op andere mensen. Waarom blijven deze berichten dan staan! Verwijder die onzin, zodat iemand die een onderwerp leest niet door pagina's ellende moet worstelen.
Nogmaals DE TROS LAAT HIER KANSEN VOOR EEN GOED FORUM LIGGEN omdat er niet naar behoren gemoderate wordt. Elk bericht wat een 'flame' is en niet 'on topic' moet zo snel mogelijk verwijderd worden.
(Voor duizend euro per maand wil ik het wel doen)
'netiquette' is hier als op zovele fora een onbekend woord. Zorg dat de puin verwijderd wordt en dan is de kans heel groot dat dit een gewaardeerd forum wordt.
[/rant] (Voor wie weet wat dat betekent)