LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] del
-
-
Re: del
ik neem aan dat je wel eerst herinneringen enz heb ontvangen voor dit bedrag zo werd verhoogd?
Toxopeus schreef:Ligt niet aan Nuon maar aan jouw afwijkend betalingspatroon.kikiwong84 schreef:Een uiterst slechte en vreselijk dure energiemaatschappij welke het bloed onder mijn nagels vandaan weet te trekken!
klik
Een notoire wanbetaler dus. Succes bij de volgende leverancier, we zien de nieuwe klachten m.b.t. incasso's wel verschijnen.
Wie zit hier nou te neuzelen?Ik heb haar vriendelijk verzocht eens goed in d'r systeempje te kijken en mij niet lastig te vallen met haar geneuzel over bijkomende incassokosten... Dit moest mevrouw toch even navragen.
Nou, u begrijpt dat ze van geluk mag spreken dat dit alles via de telefoon geschiedde en niet irl, want ik denk dat ik haar het liefst door de telefoon had getrokken. Het arme ziel werkt voor Nuon.
De rekeningen minus de laatst bijgekomen incassokosten zal ik vandaag betalen, verder ga ik natuurlijk mijn contract bij Nuon beëindigen. Een uiterst slechte en vreselijk dure energiemaatschappij welke het bloed onder mijn nagels vandaan weet te trekken!
U betaalt niet op tijd. Hebt voorafgaand verschillende herinneringen ontvangen, Die genegeerd, alsook de naar u gestuurde aanmaning gevolgd door incassobrieven. Tenminste, als ik zo naar het betalingsproces bij de nuon kijk.
http://www.nuon.nl/klantenservice/uw-ge ... /index.jsp
Het is u die het bloed onder iemands nagels weghaalt. Zeker als ik kijk hoe brutaal en denigrerend u hier schrijft. Terwijl wel duidelijk is dat u op meerdere fronten duidelijke betaalproblemen heeft.
Foei toch,.............foei toch kikiwong84.
Als u de incassokosten niet betaalt, weet u nu al dat u daarover problemen zult blijven houden. Dus de kosten alleen maar zullen gaan oplopen.
Voelt u zich dan niet verongelijkt, want dit is dan uw eigen keuze geweest.
sorry, maar Nuon houdt zich niet altijd aan wat in de betaalprocess omgeschreven is. mijn eindafrekening ging zonder aanmaning of eens herinnering naar een incassobureau...Wie zit hier nou te neuzelen?
U betaalt niet op tijd. Hebt voorafgaand verschillende herinneringen ontvangen, Die genegeerd, alsook de naar u gestuurde aanmaning gevolgd door incassobrieven. Tenminste, als ik zo naar het betalingsproces bij de nuon kijk.
http://www.nuon.nl/klantenservice/uw-ge ... /index.jsp
Het is u die het bloed onder iemands nagels weghaalt. Zeker als ik kijk hoe brutaal en denigrerend u hier schrijft. Terwijl wel duidelijk is dat u op meerdere fronten duidelijke betaalproblemen heeft.
Foei toch,.............foei toch kikiwong84.
Als u de incassokosten niet betaalt, weet u nu al dat u daarover problemen zult blijven houden. Dus de kosten alleen maar zullen gaan oplopen.
Voelt u zich dan niet verongelijkt, want dit is dan uw eigen keuze geweest.
Ach ja de energie boer de laatste in het rijtje van betalen. Raar dat ze dat door hebben en Nuon hanteert twee gratis herinneringen daarna gaat de teller lopen. betaal je bijv. Mei niet en Juni wel dan wordt de laatste betaling als zijnde Mei afgeboekt. Ben je een goede betaler en je hebt niet tussentijds het voorschot verlaagd kun je met de eindafrekening een regeling treffen, deze moet dan wel automatisch geïncasseerd worden en uiteraard moet er voldoende saldo zijn. Ligt er al een achterstand bij een incassoboer dan gaat de eindafrekening daar gewoon in mee.
Ergo geen enkel energie bedrijf laat met zich sollen, als je zelf geld tegoed hebt van de één of ander doe je dat ook niet.
Ergo geen enkel energie bedrijf laat met zich sollen, als je zelf geld tegoed hebt van de één of ander doe je dat ook niet.