LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Digitale tv

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
Schaffelaar

Digitale tv

Ongelezen bericht door Schaffelaar »

Hallo,

Medio maart een digitale twin-decorder van KPN besteld. Er werd een korting verstrekt gebaseerd op de maandpremie (vast telefoon-abonnement, een ADSL-contract en het digitale TV-contract bij KPN).

De korting op alle contracten te samen gaven een maandpremie te zien van euro 7,95.

Nu 6 weken later wil ik voor een tweede TV een tweede decorder aanschaffen.

Afgelopen week viel een mailing van KPN in de bus met als inhoud: "Aanschaf van een digitale decorer voor nul euro zonder aansluitkosten voor een maandpremie van euro7,95".
Na een telefoongesprek met de servicedienst van KPN werd mij al snel duiodelijk dat ik het bos werd ingestuurd met de mededeling dat de Primafoon-aanbieding zoals zij dit noemde (werkmaatschappij van KPN!) deze aanbieding deed en KPN hier niet verantwoordelijk was.
Het kan toch niet zo zijn dat ik binnen deze aanbiedingstermijn de volle prijs, euro 39,95, zal moeten betalen voor de aanschaf van een tweede decorder. Dit lijkt mij onredelijk.

Mvgr,

Cees

Kuuke2k5

Re: Digitale tv

Ongelezen bericht door Kuuke2k5 »

Ja man ja!!!!!!!!!!!!!!!! en nu ff in t goeie gedeelte posten pls....

Radar
Site Admin

Re: Digitale tv

Ongelezen bericht door Radar »

Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten. Met de zoekfunctie bovenaan het forum kunt u het onderwerp terugvinden.

TROS Radar Internetredactie

Gesloten