LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] durion annuleren binnen 7 werkdagen

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
Hans&Tiny

durion annuleren binnen 7 werkdagen

Ongelezen bericht door Hans&Tiny »

Op drie november werd mijn vrouw telefonisch benaderd om over te stappen op Groene Stroom van de leverancier “Durion”.
Toen we de papieren hadden ontvangen bleek de telefonisch afgesloten overeenkomst, minder gunstig als gedacht.

In de toegestuurde papieren staat letterlijk:
-----
U heeft 7 werkdagen de tijd om bijgevoegde papieren op uw gemak door te nemen.
Deze periode is wettelijk vastgelegd en indien u iets aantreft wat wij niet met u overeen gekomen zijn, kunt u binnen deze periode annuleren.
-----
Op internet hadden we natuurlijk al snel uitgevonden dat: “indien u iets aantreft wat wij niet met u overeen gekomen zijn” geen voorwaarde is, om te kunnen opzeggen binnen 7 werkdagen. We hebben de overeenkomst dan ook binnen die termijn geannuleerd.

Door de het woordje “en” in plaats van “of” te gebruiken, lijkt het alsof er aan beide voorwaarden voldaan moet worden, om te annuleren.

Ik vind dit op een hele subtiele manier van misleiding lijken.

Vriendelijke groeten,
Hans & Tiny

Gast

Re: durion annuleren binnen 7 werkdagen

Ongelezen bericht door Gast »

Helemaal met je oneens. Durion brengt wat variatie in het aanbod.

(gooi er ook maar een nietszeggende rectie tegenaan) :twisted:

Gast123

Ongelezen bericht door Gast123 »

Ik werk zelf bij een energiebedrijf, en als je hoort wat voor praktijken durion er op na houdt is het ronduit schandalig.

sybrand

Ongelezen bericht door sybrand »

ik heb ook een contract afgesloten bij durion omdat mij verteld werd dat zij mijn huidige contract met mijn andere groene leverancier zouden opzeggen dat doen ze dus niet (lees het contract er maar op na)
ik blokkeer mijn machtiging en wacht nu op een reactie van durion
[/i]

Gesloten