LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] een jaarnota waarvan het verbruik is vertweevoudigd
Re: een jaarnota waarvan het verbruik is vertweevoudigd
Jij hebt tenslotte ervaring!! Alleen schijnen ze de grootste debielen eruit te schoppen.
Re: een jaarnota waarvan het verbruik is vertweevoudigd
Jonjo, joh kun je niks anders dan gewoon domme dingen roepen terwijl je niks weet? Het is trouwens werktijd, of ben jij ook 'zo'n bankzitter met een aanrechtsubsidie?
Ga eens wat doen joh, en de grootste debeiel kun je vandaag zien door lekker in de spiegel te kijken.
Ga eens wat doen joh, en de grootste debeiel kun je vandaag zien door lekker in de spiegel te kijken.
Re: een jaarnota waarvan het verbruik is vertweevoudigd
Debiel zijn ze zeker niet want als het gaat om het feit dat zij nog geld voor hun bedrijf moeten krijgen weten ze maar al te goed je te woord te staan het pas wanneer dingen niet kloppen dat je merkt dat ze zelf niet wijs worden met wat voor systeem ze werken.
Nou moet ik zeggen dat nuon zijn klanten service vooruit is gegaan want ik wist dat je vroeger geen gesprek met die gasten kon aangaan en dat als je op had gehangen had je verder van huis was gezien er zoveel problemen zijn merk je dat ook hun inzien dat ze de klant beter van dienst moeten zijn en dat het niet alleen gaat om geld innen gezien klant niet tevreden stappen ze over en dat is niet wat ze willen.
Maar hoe dan ook het blijft altijd grappig om te zien dat als jij geld van hun moet krijgen dat je er op moet zitten wachten, en dat als jij ze geld verschuldigt ben of het nou goed of fout is, ze heel snel weten hoe ze dat moeten doen.
en verrekenen kunnen ze als de beste maar weet dat het nooit in jou voordeel is zoals in mijn geval.
En dat je ten alle tijden je afschrijvingen moet checkuh is een feit want waar mensen werken zullen altijd fouten gemaakt worden zolang mensen zijn die gegevens in tikken handelingen plegen betreffende afschrijvingen eindverantwoordelijke is nooit een systeem maar degen die dat systeem heeft gemaakt en de mensen die ermee moeten omgaan.
Nou moet ik zeggen dat nuon zijn klanten service vooruit is gegaan want ik wist dat je vroeger geen gesprek met die gasten kon aangaan en dat als je op had gehangen had je verder van huis was gezien er zoveel problemen zijn merk je dat ook hun inzien dat ze de klant beter van dienst moeten zijn en dat het niet alleen gaat om geld innen gezien klant niet tevreden stappen ze over en dat is niet wat ze willen.
Maar hoe dan ook het blijft altijd grappig om te zien dat als jij geld van hun moet krijgen dat je er op moet zitten wachten, en dat als jij ze geld verschuldigt ben of het nou goed of fout is, ze heel snel weten hoe ze dat moeten doen.
en verrekenen kunnen ze als de beste maar weet dat het nooit in jou voordeel is zoals in mijn geval.
En dat je ten alle tijden je afschrijvingen moet checkuh is een feit want waar mensen werken zullen altijd fouten gemaakt worden zolang mensen zijn die gegevens in tikken handelingen plegen betreffende afschrijvingen eindverantwoordelijke is nooit een systeem maar degen die dat systeem heeft gemaakt en de mensen die ermee moeten omgaan.
Re: een jaarnota waarvan het verbruik is vertweevoudigd
Jakkes wat een taalgebruik, ga ervan uit dat de energiebedrijven hun werk trachten te doen om de klanten tevreden te stellen, fouten worden overal gemaakt en eveneens hersteld na onderling overleg, schelden lost niets op.
Re: een jaarnota waarvan het verbruik is vertweevoudigd
Hallo Raytje, de werkdag zit erop dus kan ik je reactie even lezen. Zelf had je zeker niets om handen he, je reageerde n.l. op mij. Je reactie versterkt mij in hetgeen ik eerder af schreef. Een hele dikke pluim voor NUON dat ze jou eruit geschopt hebben. Waarschijnlijk ook heel goed voor de klanten die contact zoeken. Hebben nu geen last meer van een gefrustreerd konijn. En @Jetje, dat je nu beter te woord wordt gestaan is waarschijnlijk gelegen in het feit dat de gefrustreerde konijnen die er zaten naar huis zijn geschopt.
Re: een jaarnota waarvan het verbruik is vertweevoudigd
Ik ben niet gefrstreerd hoor. Wel vind ik dat klokkenluiden in die zin geoorloofd is als het gaat om structurele tekortkomingen in de interne organisatie waardoor klanten zelfs de dupe worden van misorganisatie.
I.p.v. jij als consument dankbaar bent dat zulke mensen hun mond open doen en een en ander kunnen verklaren is hetgeen jij alleen kunt niks anders dan dom lopen schelden en toeteren.
Je hebt geen enkele inhoudelijke bijdrage dus houd je er buiten.
I.p.v. jij als consument dankbaar bent dat zulke mensen hun mond open doen en een en ander kunnen verklaren is hetgeen jij alleen kunt niks anders dan dom lopen schelden en toeteren.
Je hebt geen enkele inhoudelijke bijdrage dus houd je er buiten.
Re: een jaarnota waarvan het verbruik is vertweevoudigd
Hoe bedoel je met schelden? Wie begon over debielen. Balletje teruggekaatst krijgen valt niet mee he? En hoe zag jou werkdag eruit?
Re: een jaarnota waarvan het verbruik is vertweevoudigd
Nogmaals je hebt geen enkele inhoudelijk intelligente bijdrage geleverd dus ga ergens ander lopen kliederen. Koop een kliederboek bij de speelgoedwinkels.
Daar is dit forum niet voor.
Daar is dit forum niet voor.
Re: een jaarnota waarvan het verbruik is vertweevoudigd
Ray,
Wel een beetje netjes blij svp, dat is op een openbaar forum zeker op zijn plaats, door te schelden wordt jouw affaire er niet geloofwaardiger op.
Wel een beetje netjes blij svp, dat is op een openbaar forum zeker op zijn plaats, door te schelden wordt jouw affaire er niet geloofwaardiger op.