LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Een waarschuwing voor alle forumgebruikers hier: Nuon

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
Raytje23

Een waarschuwing voor alle forumgebruikers hier: Nuon

Ongelezen bericht door Raytje23 »

Een waarschuwing voor alle forumgebruikers hier.

Indien een "medewerker" reageert in het forum en U vertreld dat hij contact met U wil opnemen om uw klacht te behandelen, NIET REAGEREN!

Deze medewerkers handelen namelijk in strijd met de interne Nuon regels en de kans is dan ook groot dat er NIETS met uw klacht gebeurt!

Als oud-werknemer van Nuon kan ik het weten.

angel1978

Re: Een waarschuwing voor alle forumgebruikers hier: Nuon

Ongelezen bericht door angel1978 »

Raytje,

Ga een ander vervelen met je onzin.
Je verhaal ( zie ander topic ) geeft een indruk van een heel andere motivatie dan mensen waarschuwen....
Daarnaast heb je blijkbaar geen idee wat er allemaal gebeurt om je heen en je advies geeft aan dat je in ieder geval geen constructieve bijdrage wil leveren.

angel1978

Raytje23

Ongelezen bericht door Raytje23 »

Ik geef alleen aan dat deze klachten niet zullen worden behandeld aangezien de Nuon medewerker in strijd handelt met de regels van het bedrijf.

Wat is nou fatsoenlijker, mensen eerlijk waarschuwen dat ze zich beter rechtstreeks tot Nuon kunnen wenden dan ze hier blij maken met een dode mus

Ik begrijp even niet welk argument er bestaat dat ik dit niet zou mogen aangeven en in jouw `constructieve bijdrage´ kan ik er tevens geen een vinden.

angel1978

Ongelezen bericht door angel1978 »

Wat is nou fatsoenlijker, mensen eerlijk waarschuwen dat ze zich beter rechtstreeks tot Nuon kunnen wenden dan ze hier blij maken met een dode mus
Er zit bijzonder weinig fatsoen in jouw stuk, waarin je alleen je eigen grieven spuwt en anderen belachelijk probeert te maken. Dat je daarbij ook nog nodig vind om de initialen van jouw mikpunt te noemen getuigt daar alleen maar van.

Daar komt bij dat heel wat mensen hier op dit forum met problemen geholpen zijn door deze "medewerker" en hun problemen hebben zien opgelost. Zowel hier als bij Kassa heeft dit tot behoorlijk wat constructieve bijdragen geleid

Dat mijn reactie weinig constructief is klopt. Ik reageer dan ook alleen maar op een geplaatste tekst. Waar het om gaat is dat er wederom een dergelijk positief gegeven om zeep wordt geprobeerd te krijgen ( dit is al eerder geprobeerd ) en ik zie daar geen enkele reden toe !

Misschien dat je echt een ex-medewerker bent, misschien ook niet ( dat kan ik niet controleren ). Maar rancune is geen reden om iets dergelijks hier neer te zetten. Waarschuwen vind ik ok. Je verhaal en je waarschuwing echter niet, die dragen namelijk niets bij !!!

Dilbert29

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Ik heb geen persoonlijke ervaring met de medewerker aangezien ik niet bij de Nuon zit. Maar ik begrijp wel uit de diverse verhalen die hier staan dat meerdere mensen goed door hem/haar geholpen zijn.

Ik kan het verhaal van Ray dan ook niet anders betitelen dan rancune tegen een exwerkgever. Ik neem aan dat je ook je beweringen kunt bewijzen?

Gesloten