200 kuub minder gas verbruikt en 400 Kwh minder electriciteit.
We hadden een vast tarief, maar ALLES is veel duurder geworden, alleen gas en elektrisch ratief blijft vast. Toch moeten we bij de een 9,52 bij betalen en van de ander krijgen we 172,-- terug.
Ik snap hier niets van. Ik zag nog wel dat we bij de cogas maar 1x capaciteitstarief betaalden en bij elctrabel zowel voor gas als voor electriciteit.
Ik vind de nota's heel onoverzichtelijk worden.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Eindafrekening 2009 Electrabel
-
danstoko.nl
Re: Eindafrekening 2009 Electrabel
je hebt het waarschijnelijk voor een aantal jaren vast gezet voor een afgesproken prijs die wellicht duurder is dan de voor gaande jaren.
ik zet me energie niet vast de prijzen schommelen mij teveel en in mijn geval nog steeds omlaag.
ik zet me energie niet vast de prijzen schommelen mij teveel en in mijn geval nog steeds omlaag.
Mijn vaste periode is nu afgelopen en ik heb het NIET meer vast gezet.
-
kopermolen
Ik ben sinds augustus dit jaar overgestapt naar Electrabel en ontving ook een eindafrekening waarbij de overstappremie ook werd afgerekend het is even goed kijken hoe de is opgebouwd !
Vraag anders even om een uitleg aan de klantenservice.
Vraag anders even om een uitleg aan de klantenservice.
-
seagoing racer2
.
Laatst gewijzigd door seagoing racer2 op 22 dec 2009 20:22, 1 keer totaal gewijzigd.