Hallo,
Wie kan ons helpen weet namelijk ff niet meer wat ik er aan kan doen
We hebben de eind afrekening gekregen van essent en zagen dat we bijna 1000 meer gas verbruikt hadden als voorgaande jaren , terwijl we niet meer verbruikt hebben als normaal
Toen we essent daarvoor belde kregen we te horen dat we uitstel van betaling konden krijgen voor een maand zodat we konden uitzoeken hoe en wat.
En dat ik daarvoor enexis moest bellen.
Onder tussen komen we erachter dat er meerdere mensen in de straat dit zelfde probleem hebben. zelfs iemand die helemaal alleen woont en eigenlijk bijna niks verbruikt krijgt een nabetaling van 1600 euro alleen al voor het gas
nou ik dus een mail gestuurd naar enexis en kreeg als antwoord een medewerker aan de foon.
met de mededling dat ze in april nog in huis waren geweest voor de gasleidingen blabla, lang verhaal kort te maken komt de man er eindelijk achter na 10 minuten dat hij bij een verkeerd adres aan het kijken was.resultaat ik wist nog niks
Ze hebben hier in feb 2009 aan de leidingen gewerkt en de straat heeft open gelegen ze hebben toen bij meerdere mensen aan de gasleidingen gewerkt en ons vermoeden is dat er toen iets fout gegaan is.
er stond laatst ook opeens iemand aan de deur van een ander bedrijf om een drukteregelaar te plaatsen 6 mnd na de nieuwe leidingen enz.
wat kunnen we hier aan doen en hoe maak ik een bezwaarschrift aan
heb ze dat gemaild maar dan krijg ik dat de meter moet laten eiken op eigen kosten
hoop dat iemand ons kan helpen
gr moontje
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] eindafrekening enexis
Re: eindafrekening enexis
Kijk op bladzijde 2 of 3 van de eindafrekening. Daar staat vermeld: Historisch verbruik over de jaren 2005,2006,2007 en 2008. Het jaar 2006 verbruik komt overeen met het verbruik van nu deze afrekening. Ligt deze een 1000 kuub hoger, dan is er iets mis. Bel hierover met Essent, tel:073 6861275 en vraag naar Lisette van Schijndel.