de electrameter van mijn moeder heeft rare kuren, terwijl het schijfje wel in de rondte gaat is aan het teller gedeelte geen verandering te zien, heeft iemand dit ook wel eens meegemaakt
moeders neemt elke 1e van de maand de standen op en nu verteld ze dat dit al 2 mnd zo is
zou de meter defect kunnen zijn
we hebben gebeld naar het ENECO (r'dam) en daar zeggen ze dat het klopt, er is een storing die vanzelf opgelost wordt en dat alles dan verrekend zal worden
is toch wel rare bedoeling
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] electra meter defect ?
Re: electra meter defect ?
ik vind het vreemd dat ik na de vraag stelling over een waarschijnlijk kapotte meter en de reactie van ENECO R'dam geen reactie krijg
als het zo is wat die dame vertelde moeten er toch zeker meer mensen in het gebied R'dam kralingen/crooswijk zijn die dit ervaren of zit er een dame aan de telefoon die "totaal" geen verstand heeft van deze zaken
en wij gewoon met een kluitje in het riet gestuurd zijn, dat kan toch niet waar zijn en had deze dame toch minstens onze klacht kunnen aannemen en niet moeten vertellen "gaat vanzelf over"
als het zo is wat die dame vertelde moeten er toch zeker meer mensen in het gebied R'dam kralingen/crooswijk zijn die dit ervaren of zit er een dame aan de telefoon die "totaal" geen verstand heeft van deze zaken
en wij gewoon met een kluitje in het riet gestuurd zijn, dat kan toch niet waar zijn en had deze dame toch minstens onze klacht kunnen aannemen en niet moeten vertellen "gaat vanzelf over"
-
Dan heeft ze dus al 2 maanden gratis electra. had ik maar zo'n meter
ja dat kan je nou wel zeggen maar als je weinig of niets verbruikt dan wordt je beticht van het rommelen met de meter of het aftappen van stroom af bij de buren
we hebben nu een mail naar ENECO gestuurd met onze bevindingen
binnen 10 dgn krijgen we (als het goed is) een reactie
we hebben nu een mail naar ENECO gestuurd met onze bevindingen
binnen 10 dgn krijgen we (als het goed is) een reactie