ik kreeg van eneco een afrekening van een gebruik van een hele straat , leek het wel,of ik even 2970 euro bij wilde betalen,boven op mijn maandelijkse betalingen.
al snel zag ik dat de beginmeterstand totaal fout was,dus FF bellen met het 09-service nummer en klaar is kees ...dacht ik.
na een ongeinterreseerde man gesproken te hebben op het zogenaamde service nummer,die mij 100 procent verzekerde dat het foutieve bedrag niet af geboekt zou worden,hoopte ik dat het allemaal goed zou komen.
tot ik enkele dagen later opeens niet meer kon pinnen,maximum bereikt stond in de display.
gelijk de bank binnen gelopen om opheldering te vragen ,en je raad het al ,eneco had het belachelijk hoge bedrag toch maar afgeboekt.
daarna gemaild ,gebeld 2x geschreven zonder enige reactie.
alleen een waarschuwing ,van eneco,dat het inmiddels door mij gestorneerde bedrag alsnog betaald moest worden anders kwamen er kosten bij....
![Evil or Very Mad :evil:](./../images/smilies/icon_evil.gif)
[/b]