LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] eneco en afspraken

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
arlette

eneco en afspraken

Ongelezen bericht door arlette »

leuk bedryf eneco...ben verhuist en meterstanden doorgegeven hebben ze mijn voorschotnota bepaald op leegstand van de woning!!!!lachu €7,30 p.m...toch maar ff bellen voor verhoging.€50 voor pers alleen die 4.5 uur per dag thuis is...moet kunnen.geen schriftelijke bevestiging :( maar k betaal ze wel....ja hoor incassburo!!!omdat ik36.86 p.m TE WEINIG betaal!!!is r iemand die de oplossing weet?geschillencomissie enz al ingeschakeld maar duurt lang.hoe lang kun je t rekken voor ze afsluiten BRR best koud nu[/b]

loesjep

Re: eneco en afspraken

Ongelezen bericht door loesjep »

Ben zelf ook klant van eneco al vele jaren, nooit problemen gehad :o , maar wat niet is kan nog komen naruurlijk....... Volgens mij sluiten ze (alle energie bedrijven) pas af als je schuld o.i.d. erg hoog is en je al regelmatig contact hebt gehad met het incasso bureau. Ik ben ook lid van de consumentenbond en heb in andere vergelijkbare situaties ervaren dat zij goed kunnen helpen in dit soort situaties, maar lid zijn kost geld. Je kan natuurlijk ook naar een rechtswinkel gaan, deze kunnen je gratis helpen met juridische ondersteuning wanneer je in je recht staat. Ik hoop dat je hier iets mee kan, succes of sterkte......

Gesloten