Per 1 jan 2010 verviel mijn 3jarig gas contract en ben ook per deze datum overgestapt naar Anode.
Nu wil ik een jaar afrekening maar Eneco weigert dit te doen en door hun trage klanten service snappen ze echt helemaal niets.
Toen ik belde zie de Eneco dat ik helemaal niet overgestapt was maar ik heb bevestiging van de netbeheerder en we zijn nu al weer 6 weken verder en tot mijn verbazing krijg ik een mail van Eneco dat mijn termijn bedrag verhoogd wordt omdat ze gezien hebben dat ik geen transport en levering kosten betaal per 1 jan voor mijn gas. Nee lekker dom
![Evil or Very Mad :evil:](./../images/smilies/icon_evil.gif)
Ik heb nu twee maal gebeld en 3 keer een mail gestuurd maar helaas blijft Eneco een log bedrijf met een onprofesioneel klantenservice en helaas is dit niet de eerste keer dat ik met Eneco een dergelijke ervaring heb.
1 ding weet ik nu wel zeker de eletra die ik afneem via Eneco zal ook heel snel tot het verleden gaan behoren zodat ik geen rode stuiver meer hoef uit te geven aan dit bedrijf.
Ik ben ook benieuw of er nog meer mensen zijn die deze ervaring heeft met overstappen.
Groet
Dhr E Breij.
\