LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Eneco openstaande nota's

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
Lalaa

Eneco openstaande nota's

Ongelezen bericht door Lalaa »

Eneco heeft mij een overzicht gestuurd met herinneringskosten en openstaande bedragen. Eneco beweert dat ik vorig jaar augustus te laat was met betalen (3 weken te laat) en dat daarover herinneringskosten betaald moesten worden. Omdat augustus volgens Eneco (volgens mij niet) openstond hebben zij dit opgevuld met eerdere betalingen, waardoor ik bij de laatste maand januari weer een openstaand bedrag heb en daarover weer herinneringskosten over moet betalen. Ik vind het zo krom van Eneco!! Hoe moet ik nou weten dat zij die bedragen allemaal opschuiven!!! Zo blijf ik kosten betalen. Mag eneco bedragen opschuiven en verrekenen en dat er weer een openstaand bedrag blijft staan en ik daarover ook nog herinneringskosten over moet betalen? Ik heb al contact gezocht met eneco, maar daar blijven ze stug volhouden dat ik moet betalen en kom ik geen stap verder. Ik hoor het graag.

Ron58

Re: Eneco openstaande nota's

Ongelezen bericht door Ron58 »

Als ze na augustus gewoon elke maand hetzelfde voorschot zijn blijven incasseren (zonder je ooit op de hoogte te stellen dat ze schuiven om eerdere gaten op te vullen) dan kon jij niet weten dat er een achterstand was.
Voor zover ik weet mogen ze pas bij de tweede herinnering kosten berekenen.
Als je geen herinneringen hebt gehad is dit dus niet terecht.

Het probleem echter is dat de energiebedrijven kunnen doen waar ze zin in hebben, als je niet betaalt dan sluiten we je toch lekker af????????

Chanmaster

Re: Eneco openstaande nota's

Ongelezen bericht door Chanmaster »

Controleer vanaf de oudste datum waarop Eneco voor komt t/m de laatste. Dan kunt u zien of ze geleijk hebben.
Hebben ze dat, jammer dan. Hebben ze dat niet dan even een briefje maken met daarop uw betaaldata.
Niet de afschriften of kopieën daarvan inzenden, dat is prive-informatie.

Gesloten