Dat je op tijd je rekeningen moet betalen is logisch, maar soms gaat het wel eens mis.
Dan worden er dus aanmaankosten gerekend, daar kan ik in mee gaan maar E-Direct is wel erg vlot met die extra kosten!
Binnen een periode van 6 weken had ik maar liefst €130 aanmaan kosten in m'n mik
Maar doordat het betaaloverzicht van E_D enkel op internet te zien is en die nou niet direct door duidelijkheid uitblinkt is het onmogelijk te zien welke aanmaankosten bij welke rekening horen!
Ook vreemd is dat de 1e aanmaankosten direct €25 zijn en daarna nog eens €15 daarbovenop, volgens mij moet dat andersom.
Een ander punt is dat ik, op zoek naar een andere leverancier op een vergelijking-site, bij E_D ook mijn verbruik eens invulde en het resultaat was dat ik dan €802. pj kwijt was! Hoe kan het dan dat ik voor datzelfde verbruik €944 heb betaald?? Een verschil van €142!
Ik heb over deze kwestie's telefonisch contact gehad met E-D en uit coulance beloofden ze €25 aanmaankosten terug te storten, leuk maar daarmee geef je aan dat ik gelijk heb met aanmaankosten te zien als een lucratieve bijverdienste voor dit soort bedrijven. En ook konden ze mij een nieuw contract aanbieden voor €832 pj waarmee wordt aangetoond dat die vergelijking-site's ook niet deugen!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Energie-direct
Re: Energie-direct
Heb je weleens gehoord van automatische incasso?
Dan heb je er geen werk van en bij calamiteiten voorkom je problemen. En storneren blijft mogelijk.
En zou je deze ellende bespaard blijven.
En dat je bij het invullen van je gegevens op hun site op een ander bedrag uitkomt? Tarieven veranderen behalve binnen je eigen contractduur natuurlijk.
Ik begrijp je onvrede naar E-D maar de fout begint bij jezelf. Even in de spiegel kijken, flink vloeken en volgende beter doen
Dan heb je er geen werk van en bij calamiteiten voorkom je problemen. En storneren blijft mogelijk.
En zou je deze ellende bespaard blijven.
En dat je bij het invullen van je gegevens op hun site op een ander bedrag uitkomt? Tarieven veranderen behalve binnen je eigen contractduur natuurlijk.
Ik begrijp je onvrede naar E-D maar de fout begint bij jezelf. Even in de spiegel kijken, flink vloeken en volgende beter doen
klopt, bedrijven moeten eens stoppen met coulance geven. Gewoon niet meer doen. Slaat helemaal nergens op.R. Erisman schreef:Ik heb over deze kwestie's telefonisch contact gehad met E-D en uit coulance beloofden ze €25 aanmaankosten terug te storten, leuk maar daarmee geef je aan dat ik gelijk heb met aanmaankosten te zien als een lucratieve bijverdienste voor dit soort bedrijven.
nee, volgensmij moet dat in 1x. De minimale kosten waarmee de factuur verhoogd moet worden moet namelijk officieel 40 euro zijn.R. Erisman schreef:Ook vreemd is dat de 1e aanmaankosten direct €25 zijn en daarna nog eens €15 daarbovenop, volgens mij moet dat andersom.
vreemd verhaal. Ik kom bij vergelijkingssites ook altijd goedkoper uit bij mijn huidige leverancier. En nu?R. Erisman schreef:Een ander punt is dat ik, op zoek naar een andere leverancier op een vergelijking-site, bij E_D ook mijn verbruik eens invulde en het resultaat was dat ik dan €802. pj kwijt was! Hoe kan het dan dat ik voor datzelfde verbruik €944 heb betaald?? Een verschil van €142!
Energieprijzen veranderen, en bij van die vergelijkingssites is het niet zelden zo, dat ze een eventuele overstapbonus, die je pas aan het eind krijgt, wél meenemen in het gerekende maandbedrag. Dat kan dus voorkomen.R. Erisman schreef:Dat je op tijd je rekeningen moet betalen is logisch, maar soms gaat het wel eens mis.
Dan worden er dus aanmaankosten gerekend, daar kan ik in mee gaan maar E-Direct is wel erg vlot met die extra kosten!
Binnen een periode van 6 weken had ik maar liefst €130 aanmaan kosten in m'n mik
Maar doordat het betaaloverzicht van E_D enkel op internet te zien is en die nou niet direct door duidelijkheid uitblinkt is het onmogelijk te zien welke aanmaankosten bij welke rekening horen!
Ook vreemd is dat de 1e aanmaankosten direct €25 zijn en daarna nog eens €15 daarbovenop, volgens mij moet dat andersom.
Een ander punt is dat ik, op zoek naar een andere leverancier op een vergelijking-site, bij E_D ook mijn verbruik eens invulde en het resultaat was dat ik dan €802. pj kwijt was! Hoe kan het dan dat ik voor datzelfde verbruik €944 heb betaald?? Een verschil van €142!
Ik heb over deze kwestie's telefonisch contact gehad met E-D en uit coulance beloofden ze €25 aanmaankosten terug te storten, leuk maar daarmee geef je aan dat ik gelijk heb met aanmaankosten te zien als een lucratieve bijverdienste voor dit soort bedrijven. En ook konden ze mij een nieuw contract aanbieden voor €832 pj waarmee wordt aangetoond dat die vergelijking-site's ook niet deugen!