hallo allemaal
ik vind dat de meeste mensen gelijk in hebben
ik vind energie direct waardeloos een grote afzetter en een grote oplichter nu zit ik met de gebakken peren ik kan mijn hooft wel tegen een muur slaan
word tijd dat hun er uit gegooit word dit moet echt stoppen vele mensen trappen er in
ik wou en wil dat tros rader ons er mee kunnen helpen
intrum justitia zijn ook zo lastige mensen
als je een afspraak met hun hebben gemaakt dat ik met kleine bedragen wilt betalen
gaan ze oude koeien uit de sloot halen
ja mevrouw u heeft dan nog twee zaken hier liggen en dat moet u ook nog betalen
ik zij dat klopt niet die zijn bij wsnp meegenomen ben schuldvrij uit de wsnp gegaan en dan word je nog lastig gevallen er mee
het is ENERGIE DIRECT het zijn grote oplichters en dan zit ik in een bijstand uitkering kom nog geld tekort
BIJNA GEEN LEVENS ONDERHOUD MEER OVER
WAT IS DE MAATSCHAPPY HARD GEWORDEN
WORD HELEMAAL GEEN REKENING MEER GEHOUDEN MET DE MENSEN KLOIEN EN NOG IS KLOOIEN
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] energie direct
Re: energie direct
Ik hoor zoveel slechte dingen over Energie Direct, maar ik heb nooit problemen met ze gehad. Altijd op tijd de maandelijkse rekening via email. Ik kon het maandelijkse voorschot zelf bepalen en ze hebben vorige maand uit zichzelf mijn voorschot verlaagt, omdat mijn netbeheerder een lager verbruik voor het laatste jaar inschatte.
Het zal best dat sommige mensen problemen met ze hebben, maar om in een keer te zeggen dat het een stel oplichters is, gaat me wel wat ver.
Het zal best dat sommige mensen problemen met ze hebben, maar om in een keer te zeggen dat het een stel oplichters is, gaat me wel wat ver.
Re: energie direct
tja, ik kan eigenlijk ook niet anders zeggen dan dat ik tevreden ben.
Ik heb nu al een paar jaar ED, maar nog nooit enige vorm van trammelant gehad.
ik blijf dus maar gewoon lekker zitten waar ik zit.
heb in het verleden héél veel gezeik gehad met NUON.
Ik ben dus een tevreden klant van ED.
groetjes
roko
Ik heb nu al een paar jaar ED, maar nog nooit enige vorm van trammelant gehad.
ik blijf dus maar gewoon lekker zitten waar ik zit.
heb in het verleden héél veel gezeik gehad met NUON.
Ik ben dus een tevreden klant van ED.
groetjes
roko