LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Energië:direct

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
depdeb

Energië:direct

Ongelezen bericht door depdeb »

ja ja daar ben ik dan weer, opnieuw met Energie:direct en hun aardige manier van doen met hun klanten. Onlangs heb ik van hun een brief gekregen dat ik een betalings achterstand had, zij beweren dat ik diverse herineringen heb ontvangen echter, beetje vreemd want ik check elke dag mijn mail en heb sinds dat ik lid ben van hun nog geen één mail ontvangen, dus ook geen herineringen. Hun geschreven via hun site, kreeg ik een mailtje terug dat de betaling nu via bedrijf Intrum Justitia gaat en als ik wat te vragen had hun moest bellen, en nartuurlijk nadat zij in hun administratie hadden gekeken, bleek dat zij wel diverse herineringen hadden gestuurd, nartuurlijk waarom toegeven dat je een fout hebt gemaakt of zoiets. Ook zeiden zij dat deze herineringen misschien wel eens bij mijn ongewenste mail kon zitten, maar daar gebruik ik filters voor, en hun adres zit hier niet bij, maar goed, daar zitten zij dus ook niet bij omdat ik deze ook check omdat ik zeker wil weten dat er geen goede mails tussen zit, weet niet waar deze herineringen zijn gebleven die zij claimen te hebben gestuurd. Ik wil nu echt van Energie:Direct af, en zou graag willen weten hoe ik dit doe zonder veel problemen met hen te krijgen, omdat ik zie hoe zij er een grote pijnlijke warboel ervan maken na lezen van berichten op deze forum. Ik ben er niet van vrolijk van dat zij klanten zo kunnen behandelen, en je dus zomaar een incasso bureau op je nek sturen, en beweren dat je dit zou moeten weten omdat zij jou dus herineringen hebben gestuurd.... weet iemand een energie bedrijf die niet al te duur is per mnd en die wel weet hoe met klanten om te gaan?

Shine

Re: Energië:direct

Ongelezen bericht door Shine »

Hebt u het bij ED geregistreerde/genoteerde Emailadres al goed gecontroleerd.
Een d'tje, t'tje teveel of te weinig en u ontvangt geen ED mail!
weet iemand een energie bedrijf die niet al te duur is per mnd en die wel weet hoe met klanten om te gaan?
Moeilijk te zeggen, al was het maar omdat ieder zo zijn ervaringen heeft.
Wat betreft prijsstelling: onderling verschilt het niet zoveel. Let alleen goed op op óók het vastrecht/administratiekosten levering die een leverancier in rekening brengt. Daar zit ook nog een winst in te behalen.
(zie topic NEM)

depdeb

Re: Energië:direct

Ongelezen bericht door depdeb »

Ik wil u danken voor het advies, ED staat goed vermeld in mijn mail, toch vreemd dat ik helemaal geen enkele mail van hun ontvangen heb sinds hun welkoms mail. Ik heb dit al echter hopenlijk recht gezet, en het bedrag overgemaakt online via postbank, dus moeten zij het nu hebben, ook heb ik mijn vorige leverancier online geschreven, en binnen 2 maanden zal ik weer terug zijn bij hun, zij hebben gebelt gisteren, en hun hebben mijn contract afloop bij ED gecontroleerd, deze zal spoedig afgelopen zijn, en zal mijn oude leverancier de overschrijving e.d in behandeling nemen. Al met al, een hoop gedoe, en een hoop ellende, maar gelukkig hoop ik binnenkort ervan af te zijn, en zal ik niet zo stom meer zijn om in mooie praatjes te geloven, les geleerd, en hopenlijk een goed einde. Bedankt nogmaals. :)

Gesloten