Begin 2009 werd ik gebeld door energie direct (e.d.) ze boden mij een 3 jarig prijszeker garantie contract aan en als ik daar op in ging zou ik over die periode 300 euro korting ontvangen! Ik vond dat aantrekkelijk en ben daar op in gegaan m.i.v. 1/3/09 Dus bij de eerstvolgende afrekening , periode 16/5/08-30/6/09, verwachtte ik dat ze 4 maanden korting zouden verrekenen (4 x 8,33 euro, 300: 36= 8,33 p/mnd) maar dat gebeurde niet. Ze zeiden toen dat dat al met de maandtermijnen verrekend was die was nl. 8 euro lager gesteld. Maar in de afrekening werden de werkelijk betaalde termijnen verrekend en moest ik gewoon het verschil betalen, dus helemaal geen korting! Na heel veel emails heen en weer, kwam eindelijk de aap uit de mouw en vertelden ze dat dit reeds met de prijsstelling verrekend was!! Dus geen sprake vanextrakorting!!
Toen dacht hoe zit het met de rest van de afrekening!
De overheid geeft per aansluiting een heffingskorting die e.d. terug moet geven,over 2008 318,62 en over 2009 379,16 euro. e.d. rekent vastrecht (vaste kosten) over rekeningperiode 410 dagen, aantal dagen is echter 381 dgn
moeten, na herrekening 356,62 teruggeven, geven 282,53 euro!!! enz.enz. en er waren nog meer problemen in mijn afrekening!! Betaalde voorschotten 2320 euro verrekend wordt er 2080 euro!! DUS LET OP !!!!
![Rolling Eyes :roll:](./../images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./../images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Exclamation :!:](./../images/smilies/icon_exclaim.gif)
![Exclamation :!:](./../images/smilies/icon_exclaim.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./../images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./../images/smilies/icon_mrgreen.gif)