LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Energie service Apeldoorn

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
juliomariner

Energie service Apeldoorn

Ongelezen bericht door juliomariner »

Wie heeft er ervaring met energie service Apeldoorn. Ik probeer van ze af te komen maar dat zit nogal moeilijk

KingBeezz

Re: Energie service Apeldoorn

Ongelezen bericht door KingBeezz »

Bij mijn weten is het een installatiebedrijf van verwarmingsketels en systemen en onderhouden ze die veel in opdracht van woningstichtingen.

Hatsikidee

Ongelezen bericht door Hatsikidee »

Ik had een huur cv-ketel bij ze en heb mijn huidige CV ook bij ze gekocht en in onderhoud.
@juliomariner wat is je probleem dan?

Lini

Ongelezen bericht door Lini »

Ik ben ook in zee gegaan met de Energie Service Apeldoorn, iets waar ik nu veel spijt van heb. Na eigen installatie van een keukengeiser heb ik iemand van de ESA laten komen, omdat ik graag een serviceabonnement wilde. Aldus geschiedde: een monteur kwam langs (wat natuurlijk iets kostte) en gaf mij een serviceabonnement. Tot daar alles nog prima. Toen de jaarlijkse controle werd uitgevoerd aan mijn toestel, vond deze monteur de installatie echter niet deugdelijk en zelfs levensgevaarlijk. Ik had dus al maanden in een 'levensgevaarlijke' situatie gewoond, terwijl hun monteur destijds de situatie had goedgekeurd!
Een adviseur langs laten komen om mijn situatie te bekijken bleek niet zo'n probleem, het uiteindelijke advies van hem krijgen wel. Na 5 maanden bellen waar mijn advies nu bleef had ik er genoeg van, en heb ik in juni schriftelijk mijn abonnement opgezegd. In september heb ik nog gebeld om na te gaan of alles goed gegaan was, en er werd mij verzekerd dat ik niet meer in het systeem stond.
En nu wordt er weer geld van mijn rekening afgeschreven, alsof er niets gebeurd is. Na weer een telefoontje met de ESA blijkt dat ik NIET uit het systeem ben gehaald en ze mijn opzeggingsbrief nooit ontvangen hebben, zeggen ze. Er wordt mij geadviseerd weer een brief te sturen... Na aandringen wordt nu nagekeken waar het misgaat. Ik word teruggebeld. Helaas is mijn ervaring dat dat lang kan duren...

YordY

Ongelezen bericht door YordY »

Beste Lini,

Ik heb hetzelfde probleem met dit "servicebedrijf". Ik woon al ruim 2 jaar niet meer op mijn oude adres waar zij het onderhoud aan de ketel uitvoerden. Maar toch bleef ik ruim een jaar na dato nog per kwartaal 35 euro betalen, ondanks dat ik mij zowel schriftelijk als per email als telefonisch had opgezegd. Meerdere keren contact geprobeerd te krijgen met ze, wat zelden lukte. Na de zoveelste keer bellen eindelijk iemand aan de lijn gehad, het een en ander doorgenomen en nee, ik zou niet meer in hun systeem staan etc.
Nu bijna drie jaar verder krijg ik spontaan weer een afschrift van januari waarin ze vrolijk weer 35 euro van mijn rekening hebben gesnoept!
Dit wordt dus weer een flinke dreigbrief voor ze.

Gesloten