LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] energie wacht

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
jose 68

energie wacht

Ongelezen bericht door jose 68 »

Energie Wacht is november 2013 bij mij geweest voor het verrichten van reparatie werkzaamheden aan mijn gaskachel. Tijdens deze werkzaamheden is een kachel ruit kapot gegaan. Ik heb direct contact gezocht met Energie Wacht en ze verzocht de gemaakte schade te vergoeden in de vorm van een nieuwe ruit. Energie Wacht geeft te kennen van mening te zijn dat ik de schade zelf veroorzaakt heb. Ze zijn van mening dat het vervangen van de ruit voor mijn rekening komt. Ik ben het hier niet mee eens. Er zijn meerdere personen die kunnen bevestigen dat er geen schade aan de kachelruit was voordat de medewerkers van Energie Wacht bij mij in de woning zijn geweest.

Zijn er mensen die een vergelijkbare ervaring hebben. Ik ontvang graag tips.

stofzuigertje

Re: energie wacht

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Een vast zittend onderdeel dat los moet kan een raampje kapot maken dus soms is het gewoon pech.

De ramen zitten soms onder spanning en bij sleutelen wat nodig is kan dit gebeuren.

dhc

Re: energie wacht

Ongelezen bericht door dhc »

Wie eist bewijst. U schrijft dat "derden" kunnen bewijzen dat het ruitje heel was, hoe denkt u dat aan te tonen? Een huis vol visite tijdens het onderhoud?
Ze gaan het ruitje niet vergoeden, einde verhaal.

Gesloten