ik zit met een vraag
mag een camping stroom doorverkopen voor €0.45 per kw
en ik kan de meterstanden niet bekijken dus ik moet hun geloven wat ze ons door berekenen afgelopen jaar hebben we een kleine 2500 euro betaald.
met vriendelijke groet
W Mulders
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] energiekosten camping
Re: energiekosten camping
helaas dat mag, als deze tarieven van te voren bekend zijn gemaakt.
protesteren heeft weinig zin ook niet bij anwb en recron het mag allemaal.
Overigens is dit meestal wel een allin tarief en betaal je geen meterhuur, netwerkkosten ed.
protesteren heeft weinig zin ook niet bij anwb en recron het mag allemaal.
Overigens is dit meestal wel een allin tarief en betaal je geen meterhuur, netwerkkosten ed.
Ik neem aan dat u er een paar maanden per jaar zit??
En hoeveel ampere zit erin uw caravan 6 of meer??
Als u zelf een wasmachine/wasdroeger heeft in de caravan , en verder gebruik maakt van bv senseo airco etc, ja dan kan dat aardig oplopen.
En hoeveel ampere zit erin uw caravan 6 of meer??
Als u zelf een wasmachine/wasdroeger heeft in de caravan , en verder gebruik maakt van bv senseo airco etc, ja dan kan dat aardig oplopen.
Een eigen meter plaatsen en laat hun dan maar eens het verbruik opgeven en dan mag er niet zoveel verschil tussen zitten...
Dus Kwh x uw verbruik en zelf meten is toegestaan.
Vraag ook de andere eens.
dat hoge tarief is mede omdat je geen vaste kosten hebt.
Dus Kwh x uw verbruik en zelf meten is toegestaan.
Vraag ook de andere eens.
dat hoge tarief is mede omdat je geen vaste kosten hebt.
Is dit voor alléén energie (incl. vastrecht leverancier/netbeheerd etc kosten?2500 euro betaald
Opvolgende vragen:
1). Verblijft u constant op de camping of ........?
2). Staat op de nota wel het aantal KWH dat in rekening is gebracht?
3). Hoe wordt uw verbruik gemeten? Middels een tussenmeter ..of.. ?
Kortom vragen vragen.
zou dikke 5.500 kWh zijn voor camping. Best veel.... ook als je een koelkast hebt enzo.
Hoeveel dagen zit je gemiddeld daar? En wat voor apparatuur heb je daan? Trek je alles uit als je weggaat?
Hoeveel dagen zit je gemiddeld daar? En wat voor apparatuur heb je daan? Trek je alles uit als je weggaat?