Hallo,
Ik ben per 1 mei geswitcht van energieleverncier voor zowel de levering van aardgas als stroom.
Het vreemde is nu dat een geheel nieuwe leverancier zomaar op mijn aansluitingen zit sinds 2 mei (stroom) en 13 mei (aardgas). Ik heb me nooit bij hen aangemeld.
Ik heb reeds diverse mails naar alle drie betrokken partijen (netbeheerder, ongevraagde maatschappij (inbreker), en beoogde nieuwe maatschappij) geschreven maar het heeft nog niets uitgehaald. De afwachtende houding van de beoogde nieuwe maatschappij in dezen valt me tegen. De netbeheerder reageert helemaal niet op mijn mails. De "inbreker" beweert dat hij terecht op mijn aansluitingen zit.
Kan dit zomaar? Iemand ook dergelijke ervaringen? En wat is er tegen te doen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Energieleverancier zit ongevraagd op mijn aansluitingen
-
Re: Energieleverancier zit ongevraagd op mijn aansluitingen
Noem man en paard, dan weten we over wie het gaat.
Re: Energieleverancier zit ongevraagd op mijn aansluitingen
Er zit geen specifiek bedrijf "op uw aansluitingen".
Elk woonhuis zit op hetzelfde grote net aangesloten en uw leverancier voegt gewoon "uw" beetje gas/electra aan dat grote net toe.
Elk woonhuis zit op hetzelfde grote net aangesloten en uw leverancier voegt gewoon "uw" beetje gas/electra aan dat grote net toe.