LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Energiewacht straft klant voor eigen fouten!

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
edith59
Berichten: 50
Lid geworden op: 04 okt 2008 21:33

Energiewacht straft klant voor eigen fouten!

Ongelezen bericht door edith59 »

Omdat ons huis is verkocht moesten we de ketel, die we huurden, afbetalen en dat hebben we keurig in termijnen gedaan. Enkele weken later ontvingen we 300 euro terug die we te veel betaald zouden hebben. Krijgen we gisteren een brief dat we in gebreken zijn gebleven, niet betaald hebben , wordt er gedreigd met incasso en moeten we administratiekosten betalen! zijn ze nou gek geworden, als ik mn werk zo deed werk ik ontslagen! Stress, beschuldigingen, dreigementen en morgen wéér bellen! Zou diensten in rekening moeten brengen!

hendrie1963
Berichten: 32
Lid geworden op: 02 mar 2010 15:03

Re: Energiewacht straft klant voor eigen fouten!

Ongelezen bericht door hendrie1963 »

Ik lease de cv ketel ook van energiewachtt Ze zouden om de 1,5 jaar langs komen om de ketel schoon te maken. Het is inmiddels al 3 jaar geleden dat ze langs zijn geweest. Een email gestuurd waar ze bleven. Willen ze mij de schuld geven dat ik niet thuis was toen de monteur langs is geweest. Er lag nooit een briefje in de brievenbus en van hun kantoor heb ik ook nooit iets van gehoord. Als er wat stuk gaat dan moeten ze toch betalen dus ik maak me er niet zo druk over. Hoe ouder de ketel hoe slechter de service van energiewacht.

Gesloten