BommenBerend schreef: ↑18 sep 2023 23:38
Hartelijk dank, ik heb meteen een klacht aangemaakt bij de Geschillencommissie Energie.
En wat is nu precies de kern van je klacht?
- dat ze de software geüpdatet hebben? --> dat mogen ze, het is hun eigendom;
- dat ze dat niet gecommuniceerd hebben? --> dat hoeven ze niet, het gros van de klanten merkt er niets van;
- dat de P1 poort nu (volgens jou) een andere output geeft? --> dat mogen ze, de output is nu conform de standaard;
- dat "iedereen" die met de P1 poort werkt nu een probleem heeft? --> dat lijkt me vooral een onjuiste aanname jouwerzijds;
- dat jouw software nu niet goed meer werkt? --> dat is jouw probleem en simpel op te lossen;
- dat ze geen inzicht geven in de exacte reden van wijziging en/of patch notes? --> dat hoeven ze (uiteraard) niet;
- dat jouw meter "gecorrumpeerd is"? --> niets meer dan een aanname, en bovendien jouw verantwoordelijkheid om te checken;
Kortom; waarin denk je nu nog steeds dat Enexis fout zit?
BommenBerend schreef: ↑18 sep 2023 23:38
Maar alleen al de manier waarop je zo'n klacht moet indienen ziet er niet naar uit alsof ze dit meteen morgen gaan oppakken.
Dat lijkt me ook alleszins redelijk