Graag wil ik mijn ervaring delen met het forum.
Afgelopen zaterdag 8 september ben ik gebeld. Ik had al eerder telefoontjes gekregen maar steeds afgewimpeld. Toch nieuwsgierig wat hun aanbod zou zijn. De telefoniste gaf echter duidelijk aan dat ik een kontrakt aanging maar dat ik 7 dagen na ontvangst het contrakt teniet kon doen.
Daarna ben ik gaan zoeken of ik iets kon vinden over de NEM. En jawel 69 pagina's tekst bij Radar. Waar het mij om ging was, waar het addertje onder het gras zat en al snel las ik dat dit de vastrecht kosten waren.
Ik heb na twee uur een email gestuurd naar het adres wat ik op de side van NEM tegen kom. Direkt kreeg ik een bevestiging dat de mail ontvangen is. Maandag heb ik NEW (nederlandse energie maatschappij)gebeld (kreeg direkt kontakt) en gevraagd wat het adres moest zijn als ik een aangetekende brief met ontvangst bevestiging wilde sturen. Ik werd korrekt te woord gestaan en gisteren een aangetekende brief met ontvangst bevestiging gestuurd naar de Veerkade 1 in Rotterdam.
Gisteren kreeg ik ook een antwoord van NEM op mijn eerder gezonden email waarin bevestigd werd dat het contrakt beeindigd is en dat het hun speet dat ze mij als klant verloren hebben. Ook hier is niets mis mee.
Toch heb ik wel een tip voor NEM. Stop met de telefonische werving. Maak je prijzen echt concurerend en meld je aan bij een energie vergelijkings site. Als je dan als goedkoopste uit de bus komt dan komen de klanten vanzelf en bespaar je de kosten van het callcenter, onnodig verzonden "bevestiging aanmelding" en diverse boze telefoontjes.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ervaring met aanmelden
Re: ervaring met aanmelden
En daarna heeft u weer een nieuwe topic over de NEM geopend. Lekker overzichtelijk ...Daarna ben ik gaan zoeken of ik iets kon vinden over de NEM. En jawel 69 pagina's tekst bij Radar.