Essent dreigt mij op 23 maart af te sluiten van electra-gas-en internet.
Ik moet 900 euro betalen VOLGENS ESSENT binnen drie werkdagen zoniet.... Ik heb alles nagekeken waarin ik volgens hen in gebreke ben gebleven en ik vond alle bankafschriften met keurige betalingen!! Ik heb dit doorgefaxt naar het Essent incasso buro om te bewijzen dat er niets aan de hand is.ook alles nog eens aangetekent verzonden. En ja je raad het al geen respons wel je helemaal over de rooire maken maar je geruststellen nee hoor! Ik ben nu als de dood dat er toch wordt afgesloten op 23 maart omdat er misschien weer eens een mannetje of vrouwtje niet naar de post of naar de fax kijkt bij Essent. Ik heb een rechtsbijstands verzekering maar het is toch van de gekke dat jeje moet verdedigen tegen iets dat volledig bewezen is dat het niet klopt. Ik ben dus erg kwaad op IncassoTeamTwente van Essent en wil een fatsoenlijk antwoord!!!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Essent dreigt met afsluiten
Re: Essent dreigt met afsluiten
Heb een soortgelijke situatie gehad. Als je essent belt, hang je ten minste al zeker 10-15 minuten aan de lijn voordat je iemand te spreken krijgt. Deze persoon kan ook niet vertellen welke voorschotten je wel of niet betaald zou hebben.
Bij mij was het zo, dat ze dreigden met afsluiting omdat ik 1 voorschot niet betaald zou hebben. Na bellen bleek dus dat ik in 1 maand te "vroeg volgens hun"nbetaald zou hebben, ze weten dan niet waar dat geld heen moet, dus storten ze het terug, volgens hun dus die maan dan niet betaald. maand er op weer betaald, en zij gebruiken dat geld dus om het tekort van vorige maand op te vullen, en zo gaan ze maar door.
Na een halve dag mijn bankrekeningafschriften bekeken te hebben, gaat het over 6 maanden geleden. 6 maanden later krijg je dan een brief met dreiging tot afsluiting, en als je dan belt kunnen ze het niet uitleggen
SCHANDALIG
Bij mij was het zo, dat ze dreigden met afsluiting omdat ik 1 voorschot niet betaald zou hebben. Na bellen bleek dus dat ik in 1 maand te "vroeg volgens hun"nbetaald zou hebben, ze weten dan niet waar dat geld heen moet, dus storten ze het terug, volgens hun dus die maan dan niet betaald. maand er op weer betaald, en zij gebruiken dat geld dus om het tekort van vorige maand op te vullen, en zo gaan ze maar door.
Na een halve dag mijn bankrekeningafschriften bekeken te hebben, gaat het over 6 maanden geleden. 6 maanden later krijg je dan een brief met dreiging tot afsluiting, en als je dan belt kunnen ze het niet uitleggen
SCHANDALIG