LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Essent neemt berichten op dit forum serieus 2

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
Ghooftman

Essent neemt berichten op dit forum serieus 2

Ongelezen bericht door Ghooftman »

Zoals het vorige onderwerp met dezelfde titel en dan zonder 2 al aangeeft wil ik via deze topic laten kijken of het inderdaad zo is... Heb zelf een probleem met mijn eindafrekening daar men zomaar 1000 m3 gas teveel in rekening brengt terwijl toch echt op mijn eindafrekening de juiste standen staan evenals de laatste stand die opgenomen is door de meteropnemer..

Wil kijk via deze topic of het inderdaad werkt en jullie mee laten beleven hoe het precies gaat.

Jullie horen van mij

ps reactie zeer welkom

MAXIEM

Re: Essent neemt berichten op dit forum serieus 2

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Neem eens kontakt op met:

[email protected]

(onder vermelding van het klantnummer).

Maxiem.

Ghooftman

Ja mensen de spanning stijgt :)

Shine

Ongelezen bericht door Shine »

Heb zelf een probleem met mijn eindafrekening daar men zomaar 1000 m3 gas teveel in rekening brengt terwijl toch echt op mijn eindafrekening de juiste standen staan evenals de laatste stand die opgenomen is door de meteropnemer..
Het kan aan mijn begrijpenlijk leesvermogen liggen........
Maar begrijp ik dat ALLE meterstanden (begin- én eindstanden) vermeld op uw eindafrekening (of bedoeld u jaarafrekening?) kloppen? Hebt u de beginstand gecontroleerd? Klopt die wel?
Zoja, hoe kan men dan 1000m3 teveel in rekening gebracht hebben?

Ghooftman

Ja shine het ging ook al mijn begrippen te boven maar als ik een copy online zou kunnen laten zetten dan kon je het met eigen ogen aanschouwen. En shine het was wel maar liefst 1251 m3 teveel...... (Hoefde maar 981 euries bij te betalen :? )

Maar er is ook nieuws ik ben vanochtend gebeld door angelique van essent en zij gaf toe dat dit wel een heel rara fout was want dit kon zo normaal niet gebeuren. Alles zou binnen 3 weken opgelost worden.... Ik wacht nog verder met spanning af en hou jullie uitgebreid op de hoogte. En ik moet zeggen na dit gesprek had ik hopelijk wel iemand aan de lijn met beslissingsbevoegdheid.

We zullen zien hoe het verder gaat en of alles juist gaat komen...

Ghooftman

Hallo allemaal wederom nieuws vandaag. Gisteren werd mijn vrouw opgebeld wederom door essent met nogmaals excuses en we kregen een grote doos met daarin een bos bloemen en alles zou binnen 5 a 6 weken opgelost worden.
Dus we blijven in spanning wachten...............

Ghooftman

Hallo allemaal

Vandaag is het heugelijke nieuws met de post gekomen. Toch nog vrij snel. De juiste jaarafrekening met dito acceptgiro.
Kijk zo zal het altijd moeten en niet door een of ander call-centrum aan het lijntje worden gehouden met domme antwoorden en vragen.
Ben benieuwd voor volgend jaar maar zoals afgesproken hou ik jullie op de hoogte.

Iedereen een prettige kerst en gelukkig nieuwjaar alvast.

tvalebeek

Ongelezen bericht door tvalebeek »

Ghooftman schreef:Hallo allemaal

Vandaag is het heugelijke nieuws met de post gekomen. Toch nog vrij snel. De juiste jaarafrekening met dito acceptgiro.
Kijk zo zal het altijd moeten en niet door een of ander call-centrum aan het lijntje worden gehouden met domme antwoorden en vragen.
Ben benieuwd voor volgend jaar maar zoals afgesproken hou ik jullie op de hoogte.

Iedereen een prettige kerst en gelukkig nieuwjaar alvast.
Van harte. Ik kan begrijpen dat dit als een enorme opluchting voelt.
Nu mijn zaak nog....
Fijne feestdagen!

Gesloten