Het is moeilijk voor Essent om een voorstel voor contract vernieuwing te verzenden.
Na diverse pogingen 3x telefonisch contact krijg ik steeds weer het zelfde verhaal, het internet ligt eruit.
Ik ben nu al 3 weken bezig maar nog steeds niets ontvangen.
Het enige wat ik nu kan doen is gewoon overstappen naar een andere energie maatschappij ,aangezien Essent blijkbaar liever heeft dat een klant overstapt dan te reageren.
Wil je een offerte?
Dat doet geen van de energieleveranciers, je wordt aangemeld en kan je in je afkoelperiode weer afmelden.
Kijk zelf eens op hun website voor de verschillende contractvormen, of bij andere leveranciers.
Je zal toch even zelf moeten rondkijken naar wat voor jou het gunstigste is.
Staat je alleen niet blind op de acties waarmee rondgestrooid wordt.
4 maanden gratis stroom (als voorbeeld) klinkt leuk, maar komt gemiddeld neer op minder dan € 40 euro totaal, want het gaat dan alleen om de stroom, de netwerkkosten moeten gewoon betaald worden.
In uw bericht van 21 november op dit forum geeft u aan dat u wacht op een voorstel voor een nieuw contract.
Om samen tot een oplossing te komen, verzoek ik u uw klantnummer en forumnaam te mailen naar [email protected]. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op om samen tot een oplossing te komen.
fambalk schreef:Het is moeilijk voor Essent om een voorstel voor contract vernieuwing te verzenden.
Na diverse pogingen 3x telefonisch contact krijg ik steeds weer het zelfde verhaal, het internet ligt eruit.
Ik ben nu al 3 weken bezig maar nog steeds niets ontvangen.
Het enige wat ik nu kan doen is gewoon overstappen naar een andere energie maatschappij ,aangezien Essent blijkbaar liever heeft dat een klant overstapt dan te reageren.
nee, van overstappen wordt u beter
Ik adviseer u eerst heel goed de ervaringen bij overstappende mensen te lezen op internet. Van ruilen komt huilen...