LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Essent overstappen? Dat kost dan 7000KWh!

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
Coco.made

Essent overstappen? Dat kost dan 7000KWh!

Ongelezen bericht door Coco.made »

In augustus ben ik overgestapt naar Nuon na een verhuizing en vervolgens alweer naar een andere leverancier teneinde deze rompslomp sneller te kunnen afronden... Helaas verkeerd gedacht.... alhoewel... Zowel Nuon als de nieuwe leverancier hebben de juiste meterstanden en rekenen daarmee. Maar.... helaas.... Essent houdt vol aan hun eigen fout opgemeten meterstand. Inmiddels heb ik hem, telefonisch, via een webformulier ingevuld, een foto gemaild en hebben ze ook nog een meterstandenopnemer langsgestuurd! Helaas geen resultaat en wel iedere maand €2450 afschrijven! Hobbelend van helpdesk naar helpdesk durft zo'n snotaap ook nog te vermelden dat ik wel een beetje laat ben met reclameren! Ik heb een mail gehad dat de meterstand was gecorrigeerd! Ondertussen houden ze vol dat ik 7000 KWh meer heb verbruikt, maar helaas, plek voor een hennepplantage is er niet en de geschiedenis van het verbruik van het pand is ook al 15 jaar bekend.... Wat een bureaucraten ten top. Er zijn een paar handen vol energie-aanbieders..... wellicht zou een klein beetje onderling communiceren lost dit soort wantoestanden op. Als ik mijn normale tarief zou hanteren dan kan ik al andersom gaan factureren! Wantoestanden, wanbeleid, mismanagement. Duidelijk voorbeeld waar privatisering een enorm slechte zaak is......

sephora30

Re: Essent overstappen? Dat kost dan 7000KWh!

Ongelezen bericht door sephora30 »

Ben in December overgestapt naar Essent (nu al spijt van) en nog steeds hebben zij aan de netbeheerde niet de juiste standen doorgegeven, hoe moeilijk kan het zijn.

En dan de vinger naar de netbeheerder en de vorige leverancier wijzen. Pfff, heb een jaarcontract maar hoogstwaarschijnlijk blijft het daar ook bij :roll:

forumessent

Re: Essent overstappen? Dat kost dan 7000KWh!

Ongelezen bericht door forumessent »

Beste Coco.made,

In uw bericht van 8 februari op dit forum geeft u aan dat u een klacht heeft over het in rekening gebrachte verbruik.
Ik wil dit graag voor u nakijken, hiervoor verzoek ik u uw klantnummer en forumnaam te mailen naar [email protected]. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Met vriendelijk groet,

Angelique
Afdeling Klantenservice
Essent

Gesloten