Hallo,
Ik heb dus een dilemma, en ik hoop dat wellicht iemand mij kan helpen zodat ik niet hoef te ontploffen over dit rare gedrag van Essent. Mijn probleem is als volgt:
Ik ontvang continu post van Essent die niet voor mij bedoeld is, maar waarvan zij beweren dit niet te kunnen veranderen; ondertussen worden de incasso aanmaningen wel telkens verzonden en ben ik bang straks met de deurwaarder bezig te moeten uitleggen bij mij niet langs te komen.
Inmiddels is mevr Diana hiermee bezig. Ik hoop dan ook dat het probleem kan worden opgelost. Bedankt aan allen die hier een bericht achterlieten met raad!
Met vriendelijke groet,
"ondiep"
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Essent Post Probleem
Essent Post Probleem
Laatst gewijzigd door ondiep op 12 jun 2009 15:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Essent Post Probleem
je zou ze een aangetekende brief kunnen sturen dat jij niet de persoon bent van de brieven en dat je dus niet meer gediend bent van deeze post en of ze per direct jou naam en adres uit hun systeem willen halen, en dat je vader niet op dat adres woont en dus niet langer lastig gevallen wilt worden, en willen ze hier niet op reageren of doen ze alsnog niks dan gewoon de brieven die je krijgt in de papier container mikken, je hebt ale genoeg tijd en aandacht daaraan besteed en mochten er duerwaarders en andere mensen zich bij je melden ivm je vader dan zou je ooknog kunnen vragen bij de gemeente of je vader bij jou ingeschreven staat en hem dan per direct weer uit laten schrijven en de melding maken dat je dit niet tolereerd en dat je geen contact met je vader hebt en ook niet meer wild en dat je niet voor zijn problemen wilt opdraaien.

-
forumessent
Beste Ondiep,
In uw bericht van 3 juni op dit forum geeft u aan dat u problemen heeft met de postbezorging van Essent.
Graag wil ik telefonisch contact met u opnemen zodat ik het voor u kan uitzoeken.
Indien u hier geen bezwaar tegen heeft, kunt u uw klantnummer mailen naar [email protected]. Hiermee kan ik uw contactgegevens opzoeken in onze administratie. Ik neem dan zo spoedig mogelijk contact met u op.
Alvast bedankt voor de moeite.
Met vriendelijk groet,
Diana
Essent medewerker
In uw bericht van 3 juni op dit forum geeft u aan dat u problemen heeft met de postbezorging van Essent.
Graag wil ik telefonisch contact met u opnemen zodat ik het voor u kan uitzoeken.
Indien u hier geen bezwaar tegen heeft, kunt u uw klantnummer mailen naar [email protected]. Hiermee kan ik uw contactgegevens opzoeken in onze administratie. Ik neem dan zo spoedig mogelijk contact met u op.
Alvast bedankt voor de moeite.
Met vriendelijk groet,
Diana
Essent medewerker
Het lijkt mij duidelijk dat als u post krijgt op uw adres van iemand anders dan u zelf (of dit nu van uw vader of ander familielid is) dat u simpel retour afzender op de enveloppe zet en terug in een brievenbus stopt. Blijft e.e.a. doorgaan dan zou je het kunnen negeren, eventueel post opsparen in een grote enveloppe en deze ergens neerleggen (meterkast) of ook retour afzender.
Voor u zelf zou ik kijken of de factuur van uw energieleverancier Caplare Energie wel een factuur is incl. netwerkkosten. Afhankelijk van de regio waar u woont bent u gebonden aan het Netwerk bedrijf dat daar operationeel is en kunt u hier niet in kiezen. Navraag daar leert u wie nu op uw adres is ingeschreven c.q. klant-afnemer is.
Verder weet ik niet welk telefoonnummer u heeft gebeld, maar Essent Retail heeft ook nog een gratis nummer, namelijk 0800 0330 en Enexis, voorheen Essent Netwerkbedrijf, 0800 7808700.
Daarnaast is internet natuurlijk ook een gemakkelijk medium om uw klacht te ventileren.
http://www.enexis.nl/netwerk/netbeheerd ... nexis.html
http://www.essent.nl/content/thuis/index.jsp
Voor u zelf zou ik kijken of de factuur van uw energieleverancier Caplare Energie wel een factuur is incl. netwerkkosten. Afhankelijk van de regio waar u woont bent u gebonden aan het Netwerk bedrijf dat daar operationeel is en kunt u hier niet in kiezen. Navraag daar leert u wie nu op uw adres is ingeschreven c.q. klant-afnemer is.
Verder weet ik niet welk telefoonnummer u heeft gebeld, maar Essent Retail heeft ook nog een gratis nummer, namelijk 0800 0330 en Enexis, voorheen Essent Netwerkbedrijf, 0800 7808700.
Daarnaast is internet natuurlijk ook een gemakkelijk medium om uw klacht te ventileren.
http://www.enexis.nl/netwerk/netbeheerd ... nexis.html
http://www.essent.nl/content/thuis/index.jsp