Vanavond ben ik gebeld door Essent om over te stappen van mijn huidige leverancier e.on naar Essent.
Zo te horen klonk het allemaal zeer aanlokkelijk zelf met een e thermostaat gratis erbij.
Ik heb netjes mijn verbruiken doorgegeven en de medewerker gaf mij de kosten per op basis van mijn huidige verbruik door. Klonk goed, dus vraag ik om de offerte via mail aan mij te versturen met de algemene en/ of voorwaarden die daarbij horen.
Nou dat gingen ze niet doen!!!! Dat mochten ze namelijk niet. Er werd mij verteld dat ik gewoon telefonisch een overeenkomst aan kon gaan en indien ik dat nadien toch niet wil ik bedenktijd heb.
Natuurlijk joh, droom lekker verder.
Als je niets te verbergen hebt waarom dan niet netjes een offerte via de mail waar je ja of nee tegen kan zeggen in plaats van eerst een overeenkomst aangaan en dan maar zien dat je er vanaf komt.
Echt heeel, heeeel erg slecht van zo'n grote organisatie als Essent.
Ik shop in ieder geval nog even verder en zeker niet bij Essent.
Misschien wel leuk voor een uitzending
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Essent telefonische acquisitie (echt slecht)
Re: Essent telefonische acquisitie (echt slecht)
kijk, eindelijk iemand die verstandig is!
-
- Berichten: 104
- Lid geworden op: 16 jun 2012 16:39
Re: Essent telefonische acquisitie (echt slecht)
Precies. Een voorbeeld voor iedereen.thecure schreef:kijk, eindelijk iemand die verstandig is!
Re: Essent telefonische acquisitie (echt slecht)
Ja ga vooral niet bij Essent, die zijn echt duur