LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ESSENT VERBRUIKSMANAGER ONBRUIKBAAR
ESSENT VERBRUIKSMANAGER ONBRUIKBAAR
Goedendag,
Ik word helemaal gek van die door ESEENT zo geprezen Verbruiksmanager. Bij mij heeft die slechts een keer gewerkt. Ik had ingepland om elke maand mijn meeterstanden in te voeren. De eerste keer (nadat ik klant werd bij ESSENT) ingevoerd op 28-01-2012. Vervolgens wilde ik een maand later weer nieuwe meeteerstanden invoeren. Dat heb ik in eerste instantie getracht met de IPHONE-APP. Nadat ik had ingelogd wilde ik de meterstanden doorgeven en kreeg de volgende melding:
‘Controleer uw meterstanden. Een of meer van de door u ingevoerde meterstanden wijken af van onze verwachting van uw energieverbruik. Die verwachting is gebaseerd op de door u verbruikte energie in het afgelopen jaar’.
Opmerking slaat nergens op, maar deze melding zorgde er wel voor dat mijn meterstanden niet werden geaccepteerd. Vervolgens met de Klantenservice gebeld. Die mevrouw had alleen maar verstand van een telefoon oppakken en meer niet. Ik zou dus nog een antwoordmail ontvangen. Die kreeg ik een week later.
Antwoord van ESSENT: 'In uw mail van 28-02-2012 geeft u aan dat u in de vebruiksmanager met een tussentijd van een maand geen acuraat voorschotadvies krijgt. Graag geef ik u in deze mail een reactie.
Wij adviseren om eens per 2 of nog beter 3 maanden gebruik te maken van de verbruiksmanager. Een maand is simpelweg te kort om een juist voorschotadvies te krijgen'. Bedankt...maar deze beperking van de Verbruiksmanager wordt nergens op de site van ESSENT vermeld.
Daarom maar weer een maand gewacht tot vandaag. Wat denk je.....zelfde reactie 'van het systeem'. Ik kom weer niet verder, terwijl tussen de laatste registratie in de Verbruiksmanager en vandaag twee maanden zit.
Vervolgens blijft ESSENT dus het voorschot hanteren wat op 28-01-2012 is 'geadviseerd', terwijl het wellicht een ander voorchot moet worden. Ik kan niet anders zeggen dat die ESSENT-Verbruiksmanager veel beloofd, maar niet meter werkt. Vandaag maar weer een mail gestuurd.....ben benieuwd naar het standaard-antwoord wat ik nu weer krijg...wellicht moet ik nu om de vier maanden meterstanden invoeren...nog even en de Verbruiksmanager werkt pas goed bij 1 keer per 6 maanden...12 maanden?
Ik word helemaal gek van die door ESEENT zo geprezen Verbruiksmanager. Bij mij heeft die slechts een keer gewerkt. Ik had ingepland om elke maand mijn meeterstanden in te voeren. De eerste keer (nadat ik klant werd bij ESSENT) ingevoerd op 28-01-2012. Vervolgens wilde ik een maand later weer nieuwe meeteerstanden invoeren. Dat heb ik in eerste instantie getracht met de IPHONE-APP. Nadat ik had ingelogd wilde ik de meterstanden doorgeven en kreeg de volgende melding:
‘Controleer uw meterstanden. Een of meer van de door u ingevoerde meterstanden wijken af van onze verwachting van uw energieverbruik. Die verwachting is gebaseerd op de door u verbruikte energie in het afgelopen jaar’.
Opmerking slaat nergens op, maar deze melding zorgde er wel voor dat mijn meterstanden niet werden geaccepteerd. Vervolgens met de Klantenservice gebeld. Die mevrouw had alleen maar verstand van een telefoon oppakken en meer niet. Ik zou dus nog een antwoordmail ontvangen. Die kreeg ik een week later.
Antwoord van ESSENT: 'In uw mail van 28-02-2012 geeft u aan dat u in de vebruiksmanager met een tussentijd van een maand geen acuraat voorschotadvies krijgt. Graag geef ik u in deze mail een reactie.
Wij adviseren om eens per 2 of nog beter 3 maanden gebruik te maken van de verbruiksmanager. Een maand is simpelweg te kort om een juist voorschotadvies te krijgen'. Bedankt...maar deze beperking van de Verbruiksmanager wordt nergens op de site van ESSENT vermeld.
Daarom maar weer een maand gewacht tot vandaag. Wat denk je.....zelfde reactie 'van het systeem'. Ik kom weer niet verder, terwijl tussen de laatste registratie in de Verbruiksmanager en vandaag twee maanden zit.
Vervolgens blijft ESSENT dus het voorschot hanteren wat op 28-01-2012 is 'geadviseerd', terwijl het wellicht een ander voorchot moet worden. Ik kan niet anders zeggen dat die ESSENT-Verbruiksmanager veel beloofd, maar niet meter werkt. Vandaag maar weer een mail gestuurd.....ben benieuwd naar het standaard-antwoord wat ik nu weer krijg...wellicht moet ik nu om de vier maanden meterstanden invoeren...nog even en de Verbruiksmanager werkt pas goed bij 1 keer per 6 maanden...12 maanden?
Re: ESSENT VERBRUIKSMANAGER ONBRUIKBAAR
Het staat anders hier http://www.essent.nl/content/particulie ... t_het.html
prima uitgelegd en ik gebruik de verbruiksmanager al jaren en nooit problemen gehad.
Ook staat er een filmpje waar uitgelegd word hoe de app werkt.
http://www.essent.nl/content/particulie ... 1079&nid=1
Ik denk dat u even beter had moeten lezen en kijken.
prima uitgelegd en ik gebruik de verbruiksmanager al jaren en nooit problemen gehad.
Ook staat er een filmpje waar uitgelegd word hoe de app werkt.
http://www.essent.nl/content/particulie ... 1079&nid=1
Ik denk dat u even beter had moeten lezen en kijken.
Re: ESSENT VERBRUIKSMANAGER ONBRUIKBAAR
Heeft u toevallig een dubbel telwerk op uw elektrameter?
Zou het mogelijk kunnen zijn dat u de meterstanden moet omdraaien?
Als u dezelfde melding blijft houden, even naar Essent bellen om uw meterstanden als tussentijdse opname in het systeem te laten zetten.
Dit 'reset' de verbruiksmanager, en kunt u over 2 maanden weer zelf meterstanden ingeven.
Zou het mogelijk kunnen zijn dat u de meterstanden moet omdraaien?
Als u dezelfde melding blijft houden, even naar Essent bellen om uw meterstanden als tussentijdse opname in het systeem te laten zetten.
Dit 'reset' de verbruiksmanager, en kunt u over 2 maanden weer zelf meterstanden ingeven.
-
- Berichten: 321
- Lid geworden op: 19 nov 2008 09:26
Re: ESSENT VERBRUIKSMANAGER ONBRUIKBAAR
Beste Janbeul,
In uw bericht van 24 maart op dit forum geeft u aan dat u geen herberekening van uw voorschot kan maken met de Verbruiksmanager.
Ik wil dit graag voor u nakijken/uitleggen. Hiervoor verzoek ik u uw klantnummer en forumnaam te mailen naar [email protected]. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.
Met vriendelijk groet,
Richard
Afdeling Klantenservice
Essent
In uw bericht van 24 maart op dit forum geeft u aan dat u geen herberekening van uw voorschot kan maken met de Verbruiksmanager.
Ik wil dit graag voor u nakijken/uitleggen. Hiervoor verzoek ik u uw klantnummer en forumnaam te mailen naar [email protected]. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.
Met vriendelijk groet,
Richard
Afdeling Klantenservice
Essent
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 13 sep 2013 13:11
Re: ESSENT VERBRUIKSMANAGER ONBRUIKBAAR
Begin dit jaar ben ik over gestapt naar Essent als energie leverancier. Gelijk vanaf het begin waren er kleine probleempjes. Er moest bij mij thuis een nieuwe meter geplaatst worden voor de electriciteit, Nu kun bij Essent online zien of je nog genoeg betaald per maand voor de energie. In het begin kon dat niet omdat er een nieuwe meter geplaatst was zou kunnen, in juni heb ik voor de eerste keer gebruik gemaakt van deze service. Het bedrag kwam iets hoger uit dat was zeer goed mogelijk omdat we een koud voorjaar hebben gehad. Vervolgens heb ik dat in Augustus nog een keer gedaan, maar toen zat ik ruim € 200,00 hoger in maandverbruik. Heb gebeld en er werd gezegd. Nee dat kan niet wij bellen u terug inderdaad een dag of twee later werd ik terug gebeld en het bleek een fout te zijn het bedrag was gewoon zoals het eerder was dus ik hoefde mijn geen zorgen te maken. Een paar weken erna kreeg ik een mail van Essent waarom ik het maandbedrag niet verhoogde want anders kreeg ik problemen bij de eindafrekening, Er is nog een paar keer gebeld en nee het bedrag wat ik betaalde per maand was genoeg, Gisteren werd ik weer gebeld door Essent en nee ik moest het hogere bedrag betalen hier tegen ben ik gelijk in verweer gegaan met de vraag waarom iedere medewerker daar een ander verhaal verteld, hierop kon de medewerker van gisteren geen antwoord geven. wel stuurde hij een mail dat als ik de zaak niet aan de grote klok ging hangen ons een korting op het totaal bedrag van 10% zou geven en ik hoefde de maand Januari 2014 geen premie te betalen. Raar dat je op de voorhand al met dergelijk soort aanbiedingen komt. Ik wil wel even vermelden wij wonen hier met twee personen doen geen vreemde ding wat betreft gasverbruik. Wij zijn veel weg en zetten dan de kachel ook wat lager zoals het hoort
-
- Berichten: 321
- Lid geworden op: 19 nov 2008 09:26
Re: ESSENT VERBRUIKSMANAGER ONBRUIKBAAR
Beste bulletje12,
Ik vind het vervelend dat het zo is gelopen zoals u hierboven omschrijft. Om het een en ander voor u na te kijken heb ik meer gegevens van u nodig. Indien u akkoord gaat stuur dan een e-mail met daarin uw klantnummer, postcode/huisnummer en een kopie van uw klacht hierop het forum naar [email protected]. Wij zullen daarna een terugkoppeling aan u geven.
Alvast bedankt voor uw medewerking.
Met vriendelijke groet,
Richard
Essent Klantenservice
Webcare
Ik vind het vervelend dat het zo is gelopen zoals u hierboven omschrijft. Om het een en ander voor u na te kijken heb ik meer gegevens van u nodig. Indien u akkoord gaat stuur dan een e-mail met daarin uw klantnummer, postcode/huisnummer en een kopie van uw klacht hierop het forum naar [email protected]. Wij zullen daarna een terugkoppeling aan u geven.
Alvast bedankt voor uw medewerking.
Met vriendelijke groet,
Richard
Essent Klantenservice
Webcare
Re: ESSENT VERBRUIKSMANAGER ONBRUIKBAAR
Bulletje12,bulletje12 schreef:Begin dit jaar ben ik over gestapt naar Essent als energie leverancier. Gelijk vanaf het begin waren er kleine probleempjes. Er moest bij mij thuis een nieuwe meter geplaatst worden voor de electriciteit, Nu kun bij Essent online zien of je nog genoeg betaald per maand voor de energie. In het begin kon dat niet omdat er een nieuwe meter geplaatst was zou kunnen, in juni heb ik voor de eerste keer gebruik gemaakt van deze service. Het bedrag kwam iets hoger uit dat was zeer goed mogelijk omdat we een koud voorjaar hebben gehad. Vervolgens heb ik dat in Augustus nog een keer gedaan, maar toen zat ik ruim € 200,00 hoger in maandverbruik. Heb gebeld en er werd gezegd. Nee dat kan niet wij bellen u terug inderdaad een dag of twee later werd ik terug gebeld en het bleek een fout te zijn het bedrag was gewoon zoals het eerder was dus ik hoefde mijn geen zorgen te maken. Een paar weken erna kreeg ik een mail van Essent waarom ik het maandbedrag niet verhoogde want anders kreeg ik problemen bij de eindafrekening, Er is nog een paar keer gebeld en nee het bedrag wat ik betaalde per maand was genoeg, Gisteren werd ik weer gebeld door Essent en nee ik moest het hogere bedrag betalen hier tegen ben ik gelijk in verweer gegaan met de vraag waarom iedere medewerker daar een ander verhaal verteld, hierop kon de medewerker van gisteren geen antwoord geven. wel stuurde hij een mail dat als ik de zaak niet aan de grote klok ging hangen ons een korting op het totaal bedrag van 10% zou geven en ik hoefde de maand Januari 2014 geen premie te betalen. Raar dat je op de voorhand al met dergelijk soort aanbiedingen komt. Ik wil wel even vermelden wij wonen hier met twee personen doen geen vreemde ding wat betreft gasverbruik. Wij zijn veel weg en zetten dan de kachel ook wat lager zoals het hoort
ik ben het helemaal eens met wat je schrijft.
Ik heb hetzelfde meegemaakt vorig jaar.
Veel afgeschreven heel veel zelfs.
Op de eindafrekening stond dat ik geld terug kreeg maar ze bleven afschrijven.
Ik heb ze geblokkeerd en terug later storten.
Na 3x een brief sturen kreeg ik antwoord en verontschuldigingen plus € 45,-- "smartegeld" voor het vele ongemak.
Het voorschot zou vorig jaar september ook in orde zijn en ik heb dat ook een jaar betaald.
Ik had gebeld en zou terug gebeld worden, maar dus niet.
Ik heb minder gebruikt maar moet nu bij betalen en men weet niet hoe dat kan?
Ze boden wel direct een betalingsregeling aan.
Vorig jaar trouwens ook en het advies dat ik naar de schuldsanering maar moest gaan.
Dat is Essent.
Re: ESSENT VERBRUIKSMANAGER ONBRUIKBAAR
Worden wel de juiste standen ingevoerd en met de VerbruiksManager omgegaan?Janbeul schreef:Goedendag,
Ik word helemaal gek van die door ESEENT zo geprezen Verbruiksmanager. Bij mij heeft die slechts een keer gewerkt. Ik had ingepland om elke maand mijn meeterstanden in te voeren.
Zie ook: https://forum.www.trosradar.nl/viewtopi ... 1&t=135423
Re: ESSENT VERBRUIKSMANAGER ONBRUIKBAAR
Die verbruiksmanager werkt volgens mij nog steeds voor geen meter!.
Ik heb gisteren de huidige standen ingevuld , en ik zou mijn voorschot moeten verhogen van
150 naar 210 euro om in maart 2014 niet te hoeven bij te betalen.
Hetzelfde probleem had ik vorig jaar ook in deze maand.
Ik zou mijn voorschot toen moeten verhogen van 190 naar 240 euro om niets te behoeven bijbetalen.
Natuurlijk niet gedaan en ik kreeg in maart 2013 bijna 500 euro terug.
Gas/stroomverbruik zijn nu zelfs minder dan vorig jaar.
Volgens mijn berekeningen krijg ik in maart 50-100 euro terug met dit voorschot.
Vanaf heden maak ik dus geen gebruik meer van die verbruiksmanager!.
Ik heb gisteren de huidige standen ingevuld , en ik zou mijn voorschot moeten verhogen van
150 naar 210 euro om in maart 2014 niet te hoeven bij te betalen.
Hetzelfde probleem had ik vorig jaar ook in deze maand.
Ik zou mijn voorschot toen moeten verhogen van 190 naar 240 euro om niets te behoeven bijbetalen.
Natuurlijk niet gedaan en ik kreeg in maart 2013 bijna 500 euro terug.
Gas/stroomverbruik zijn nu zelfs minder dan vorig jaar.
Volgens mijn berekeningen krijg ik in maart 50-100 euro terug met dit voorschot.
Vanaf heden maak ik dus geen gebruik meer van die verbruiksmanager!.
-
- Berichten: 321
- Lid geworden op: 19 nov 2008 09:26
Re: ESSENT VERBRUIKSMANAGER ONBRUIKBAAR
Beste hawkwind,
In uw bericht op dit forum geeft u aan dat de verbruiksmanager een advies geeft waarin u zich niet kan vinden. Ik wil dit graag samen met u nakijken en bespreken. Als u dit ook wilt, kunt u uw klantnummer, postcode, huisnummer, telefoonnummer en een kopie van uw bericht mailen naar [email protected]. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.
Met vriendelijke groet,
Angelique
Essent Klantenservice
Webcare
In uw bericht op dit forum geeft u aan dat de verbruiksmanager een advies geeft waarin u zich niet kan vinden. Ik wil dit graag samen met u nakijken en bespreken. Als u dit ook wilt, kunt u uw klantnummer, postcode, huisnummer, telefoonnummer en een kopie van uw bericht mailen naar [email protected]. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.
Met vriendelijke groet,
Angelique
Essent Klantenservice
Webcare
Re: ESSENT VERBRUIKSMANAGER ONBRUIKBAAR
Vooruit dan, heb ik ook nog een klacht over de verbruiksmanager.
Bij het invoeren van de electra is er niets aan de hand. De stand die ik doorgeef komt overeen met wat Essent aangeeft. Ik zit daar keurig tussen in.
Bij het invoeren van mijn gasstand krijg ik steevast de melding: Uw gasverbruik is te hoog.
De stand die Essent aangeeft, wat mijn gasverbruik op dit moment ongeveer zou moeten zijn, is 1 kub hoger dan de eindstand van mijn jaaropgave.
Dit is al 6 maanden gaande en wijzigd niet. Op deze manier beslist Essent voor mij dat ik maar niet meer dien te koken.
Daar komt nog bij dat ik hier vorig jaar een ontzettend groot gaslek heb gehad welke kosten wel bij mij in rekening zijn gebracht. Meteen hierover contact gehad met Essent, die verwijst weer naar Enexis en vice versa. Een echte oplossing is hiervoor is er nooit gekomen.
Bij het invoeren van de electra is er niets aan de hand. De stand die ik doorgeef komt overeen met wat Essent aangeeft. Ik zit daar keurig tussen in.
Bij het invoeren van mijn gasstand krijg ik steevast de melding: Uw gasverbruik is te hoog.
De stand die Essent aangeeft, wat mijn gasverbruik op dit moment ongeveer zou moeten zijn, is 1 kub hoger dan de eindstand van mijn jaaropgave.
Dit is al 6 maanden gaande en wijzigd niet. Op deze manier beslist Essent voor mij dat ik maar niet meer dien te koken.
Daar komt nog bij dat ik hier vorig jaar een ontzettend groot gaslek heb gehad welke kosten wel bij mij in rekening zijn gebracht. Meteen hierover contact gehad met Essent, die verwijst weer naar Enexis en vice versa. Een echte oplossing is hiervoor is er nooit gekomen.
-
- Berichten: 321
- Lid geworden op: 19 nov 2008 09:26
Re: ESSENT VERBRUIKSMANAGER ONBRUIKBAAR
Beste Discovery,
In uw bericht op dit forum geeft u aan dat het verwachte verbruik in de verbruiksmanager voor gas niet correct staat weergegeven. Tevens geeft u aan dat u nog geen juist antwoord heeft ontvangen over de kosten van een eerdere gaslek. Ik wil dit graag voor u nakijken. Als u dit ook wilt, kunt u uw klantnummer, postcode, huisnummer, telefoonnummer en een kopie van uw bericht mailen naar [email protected]. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.
Met vriendelijke groet,
Angelique
Essent Klantenservice
Webcare
In uw bericht op dit forum geeft u aan dat het verwachte verbruik in de verbruiksmanager voor gas niet correct staat weergegeven. Tevens geeft u aan dat u nog geen juist antwoord heeft ontvangen over de kosten van een eerdere gaslek. Ik wil dit graag voor u nakijken. Als u dit ook wilt, kunt u uw klantnummer, postcode, huisnummer, telefoonnummer en een kopie van uw bericht mailen naar [email protected]. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.
Met vriendelijke groet,
Angelique
Essent Klantenservice
Webcare
Re: ESSENT VERBRUIKSMANAGER ONBRUIKBAAR
Bij Oxxio kun je je verbruiken downloaden. Met die gedownloade gegevens maak je een Excel-file op, die je (als je dat wilt) dagelijks kunt bijwerken. Ik heb dat zojuist gedaan.
Sinds gisteravond kan ik die files ook op internet plaatsen. Voor wie belangstelling heeft, zie https://www.dropbox.com/sh/pkeehi48rrniy0y/MwDVjgydu3.
Groeten
e-chec
Sinds gisteravond kan ik die files ook op internet plaatsen. Voor wie belangstelling heeft, zie https://www.dropbox.com/sh/pkeehi48rrniy0y/MwDVjgydu3.
Groeten
e-chec
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 13 sep 2013 13:11
Re: ESSENT VERBRUIKSMANAGER ONBRUIKBAAR
Besteforumessent schreef:Beste Discovery,
In uw bericht op dit forum geeft u aan dat het verwachte verbruik in de verbruiksmanager voor gas niet correct staat weergegeven. Tevens geeft u aan dat u nog geen juist antwoord heeft ontvangen over de kosten van een eerdere gaslek. Ik wil dit graag voor u nakijken. Als u dit ook wilt, kunt u uw klantnummer, postcode, huisnummer, telefoonnummer en een kopie van uw bericht mailen naar [email protected]. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.
Met vriendelijke groet,
Angelique
Essent Klantenservice
Webcare
U geeft wel aan dat u wilt reageren maar dat doet u gewoon niet, heb al verschillende mails gestuurd maar geen antwoord dus niet iets neerzetten wat u niet doet
Met Vriendelijke Groet
-
- Berichten: 321
- Lid geworden op: 19 nov 2008 09:26
Re: ESSENT VERBRUIKSMANAGER ONBRUIKBAAR
Beste Bulletje,
Heeft u de eerder verzonden emails gestuurd naar [email protected]? Na een ontvangen email nemen we altijd telefonisch contact op om de klacht te bespreken. Mocht iemand telefonisch niet te bereiken zijn of de voorkeur geeft voor een schriftelijke afhandeling, dan sturen wij altijd een email.
Als je wilt kun je natuurlijk jouw onvrede in een email zenden aan ons. Wij nemen dan echt contact met je op.
Met vriendelijke groet,
Angelique
Essent Klantenservice
Webcare
Heeft u de eerder verzonden emails gestuurd naar [email protected]? Na een ontvangen email nemen we altijd telefonisch contact op om de klacht te bespreken. Mocht iemand telefonisch niet te bereiken zijn of de voorkeur geeft voor een schriftelijke afhandeling, dan sturen wij altijd een email.
Als je wilt kun je natuurlijk jouw onvrede in een email zenden aan ons. Wij nemen dan echt contact met je op.
Met vriendelijke groet,
Angelique
Essent Klantenservice
Webcare
-
- Berichten: 15
- Lid geworden op: 24 okt 2013 12:25
- Locatie: Amersfoort
Re: ESSENT VERBRUIKSMANAGER ONBRUIKBAAR
Duidelijk hoogtijd dat Essent die meter een serieus gaat aanpakken of dat zij een standaard correctie aftrek van het eindcijfer hanteert - zeg maar 25% en dan zijn we zeker klaar!
Re: ESSENT VERBRUIKSMANAGER ONBRUIKBAAR
Alsjeblieft niet, met die verbruiksmanager houdt ik al jaren tot volle tevredenheid ons verbruik bij, en valt het bedrag van de jaarrekening altijd +/- 15 euro binnen de prognose. Overigens vul ik die 1x per 3 maanden in, zoals ze ook adviseren, dat kan ook schelen natuurlijk.Anti-miec-marketing schreef:Duidelijk hoogtijd dat Essent die meter een serieus gaat aanpakken of dat zij een standaard correctie aftrek van het eindcijfer hanteert - zeg maar 25% en dan zijn we zeker klaar!
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 13 sep 2013 13:11
Re: ESSENT VERBRUIKSMANAGER ONBRUIKBAAR
Beste Mevrouw Angeliqueforumessent schreef:Beste Bulletje,
Heeft u de eerder verzonden emails gestuurd naar [email protected]? Na een ontvangen email nemen we altijd telefonisch contact op om de klacht te bespreken. Mocht iemand telefonisch niet te bereiken zijn of de voorkeur geeft voor een schriftelijke afhandeling, dan sturen wij altijd een email.
Als je wilt kun je natuurlijk jouw onvrede in een email zenden aan ons. Wij nemen dan echt contact met je op.
Met vriendelijke groet,
Angelique
Essent Klantenservice
Webcare
Kijkt u maar eens na op klantnummer 0170524980 Dhr Alink schrijft het volgende
In ons telefoongesprek van 16 september 2013 hebben wij het volgende besproken:
• Wij blijven bij ons oplossingsvoorstel zoals wij dit in onze e-mail van 12 september hebben laten weten hebben laten weten. Verder dan dit oplossingsvoorstel zal Essent niet gaan Wat ons betreft beëindigen wij de discussie rondom kwestie Verdere correspondentie over dit onderwerp nemen wij niet in behandeling.
Met vriendelijke groet,
Essent Klantenservice
Ik vind dit vreemd het enige waar ik naar vraag is het volgen om eens te kijken naar de werking van de verbruiksmanager. Dhr. Alink die dan inderdaad telefonisch contact met mijn heeft opgenomen begint zeer agressief tegen mij zijn punt uiteen te zetten en noemt mij een mannetje die het onderste uit de kan wil hebben en asociaal ik vind dit geen pas hebben. Dhr Alink kijkt wel uit, hij doet dit uiteraard per telefoon en niet per mail. Ik weet niet of dit de normale omgang is met afnemers van u. Nou ik kan u vertellen ik ga in ieder geval niet zo om met mijn klanten, vandaag heb ik hierover wederom een mail gestuurd en stel daarin dat ik alleen wens te communiceren via mail en zeker niet per telefoon. en dat mijn vraag nog steeds staat,ik wil gewoon een duidelijke uitleg over de werking van de verbruiksmanager het hoe en waarom heb ik al in eerder mails uitgelegd. Ik bied mijn excuus aan al ik hiermee niet helemaal volgens regels handel, maar u vraagt erom dus antwoord kunt u krijgen.
Met Vriendelijke Groet
Re: ESSENT VERBRUIKSMANAGER ONBRUIKBAAR
Ik ben na 1 dag keurig netjes terug gebeld door Angelique.
Voor mij was het gesprek erg helder (vriendelijk dame trouwens).
Gelukkig kan ik erg goed rekenen , en over 2 maanden maar eens kijken wat de verbruiksmanager
dan te vertellen heeft.
Voor mij was het gesprek erg helder (vriendelijk dame trouwens).
Gelukkig kan ik erg goed rekenen , en over 2 maanden maar eens kijken wat de verbruiksmanager
dan te vertellen heeft.
Re: ESSENT VERBRUIKSMANAGER ONBRUIKBAAR
Misschien een interessante topic voor de duidelijkheid en diegene die twijfelen aan de Verbruiksmanager van Essent.
https://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?t=135423
https://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?t=135423