Eteck problemen

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
Jimmyde

Eteck problemen

Ongelezen bericht door Jimmyde »

Goedemiddag allemaal.zoals hier boven genoemde topic problemen met eteck.
Het gaat om het volgende.heb sinds 2024 eteck warmtepomp in huis . betaalde eerst net had geen contract met ze .heb deze dus afgesloten in sep 2024 de rek kreeg ik ook om de oren
Maar deze werden naar enkel huur gezet .ik heb mijn eigen warmte en warm water goedkoper dan hun.ik had een afspraak met ze dat ik de nota van 24 zal betalen voor het nieuwe jaar van 25 was geen probleem kwamen geen kosten bij staat ook op mail.maar de jaar nota kwam ik had hier dus 3x84,02 op betaald .de jaar nota was 783,09 hier ging 22,45 af dus bleef er 760,67 open staan .deze keurig betaald in jun en jul dit jaar samen met de 3x84,02
Klein rekensommetje
783,09 -3x84,02 is dat 531,03
531,03-22,45 is 508,58
Ik heb in juni en juli 508,61 overgemaakt had dus 3 cent terug moeten krijgen maar ze blijven hoog en laag volhouden nee meneer nee willen 39.99 van u .ik heb nu al div keren mijn afschiften laten zien .bewijzen noem maar op ook op kantoor geweest .van dasg was het zo erg de persoon ging zo kinderachtig doen wilde niet rek of na kijken ik zei ik ga niet eerder weg dan dat het is uit gezocht .vroeg wilde iemand van de rekenkamer of de ceo spreken liep gewoon in de rondte deed of zijn neus bloed .na een paar sommatie politie gebeld ben op gestaan en ik zei ik wacht ze op in de afgesloten lobby .ben ook nog naar buiten gegaan .na ongv2 uur wachten kwamen ze .heb mijn verhaal gedaan de agent kon het goed in denken dat je voir je recht op komt .hij zei ook ga een klacht in dienen bij ze ben ook naar juridische loket geweest heb daar ook vertelt.ook ga klachten indienen en misschien geschillencommissie. Heb de acm radar wetswinkel juridische loket gecontracteerd.ben niet de enige hier in de wijk woden we ook gedupeerd door dit bedrijf geen communicatie service valse facturen.maar mag een bedrijf buiten een factuur zonder dat het zwart op wit staat geld vragen voor kosten die niet op de jaar nota staan

Cro

Re: Eteck problemen

Ongelezen bericht door Cro »

Misschien is het handig je post even wat te structureren, want hier lijkt echt geen touw aan vast te knopen wat nu daadwerkelijk het verloop van het traject en het eindelijke het issue is.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Eerst maar eens opgezocht wat Eteck is, en dat gaat om duurzame warmte. https://www.eteck.nl/nl/

Wat er precies speelt, of welke contacten je al gehad hebt met Eteck, is me niet echt duidelijk. Wel dat je op kantoor bent geweest, en op hoge toon eistte dat dingen per direct recht werden gezet, waarna de politie erbij werd gehaald. Die geen haast had.

Heb je al contact gehad met Eteck via het formulier dat je via de website kunt vinden? Zo ja, wat was hun reactie?

Je geeft aan dat je contact hebt opgenomen met het juridisch loket. Heb je van hen al antwoord gekregen wat de beste manier is om een en ander aan te pakken?

Arizonakid

Ongelezen bericht door Arizonakid »

Sorry, maar dit is onleesbaar en daardoor niet echt begrijpelijk.
Doe wat meer moeite alsjeblieft om een leesbare post te maken als je zinnige antwoorden wilt.

wikop

Ongelezen bericht door wikop »

Sorry,ik begrijp er niet veel van

Speedy123

Ongelezen bericht door Speedy123 »

Ik doe een poging:

Ik heb sinds 2024 een Eteck warmtepomp in mijn huis gekregen.

Ik betaalde eerst niet want ik had geen contract met ze. Ik heb in september 2024 alsnog een contract met ze afgesloten. De rekening ontving ik meteen. Maar deze werden naar enkel huur gezet.

Ik had mijn eigen warmte en warm water en dat was goedkoper dan warmte en warm water via hun.

Ik had een afspraak met ze gemaakt dat ik de nota van 2024 zal betalen. Voor het jaar van 2025 was er geen probleem, er kwamen geen kosten bij, dat staat ook op mail.

Maar toen de jaar nota kwam, had ik hier al drie termijnen van 84,02 betaald. De jaar nota was 783,09 en hier ging 22,45 af dus bleef er 760,67 open staan. In jun en jul dit jaar heb ik in totaal 508,61 euro betaald, samen met de eerder betaalde 3x84,02 maakt dat in totaal 760,67 euro.

Ik had dus 3 cent terug moeten krijgen, maar ze blijven hoog en laag volhouden nee meneer, we willen 39.99 euro van u .

Ik ben niet de enige, hier in de wijk worden anderen ook gedupeerd door dit bedrijf. Geen communicatie, geen service, en valse facturen.

Mijn vraag is, mag een bedrijf, buiten een factuur om, zonder dat het zwart op wit staat, geld vragen voor kosten die niet op de jaar nota vermeldt staan?

De vraag hier is dus, waarom wil Eteck een additioneel bedrag van 39,95 ontvangen?

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Incassokosten?

Plaats reactie